Pharmactive İlaç’tan Avrupa’ya ihracat

Ülkemizde ilaç sektörünün önde gelen firmalarından yüzde 100 yerli sermayeli Pharmactive, Ortadoğu, Balkanlar ve Asya ülkelerinden sonra, Avrupa ülkelerine de ihracat yapmaya başladı. Folkart, Volt Motor, Livamine gibi şirketleri bünyesinde barındıran Saya Grup'un öncü markalarından Pharmactive, son 2 yıldır çalışmalarını yürüttüğü ve kendi Ar- Ge'sinde geliştirdiği ilaçlarını AB üyesi 10 ülke piyasalarına sunuyor. Bu ülkeler arasında Avusturya, Almanya, İspanya, İtalya, Hollanda, Malta, Portekiz, İngiltere, Fransa ve Macaristan bulunuyor. Ürünler Kasım ayında bu ülkelerde piyasaya verilecek. Pharmactive İlaç'ın tüm çalışanlarının katılımı ile ilk etap ürünlerinin yola çıkışı geçtiğimiz hafta törenle kutlandı. İhracat pazarında ilk 5 yerli firmadan biri olmayı hedefleyen Pharmactive, Avrupa'ya bir milyon kutu ilaç ile ilk ihracatını yaptı. Avrupa'ya ilk ihracat ürünlerinin sevkiyat töreninde konuşan Pharmactive Yönetim Kurulu Üyesi Levent Selamoğlu, "Türk ürünlerini Avrupa'daki doktor, eczacı ve hastalara ulaştırmanın haklı gururunu yaşıyoruz. 2022 yılında hedefimiz toplam cironun en az yüzde 25'ini ihracattan sağlamak. 60 milyon dolarlık ihracat rakamına ulaşmayı planlıyoruz" dedi. Pharmactive Yurtdışı Pazarlar ve Stratejik Planlama Genel Müdürü İnci Ayyıldız ise 2019 yılı sonuna kadar Avrupa, Ortadoğu, Afrika, Rusya ve BDT bölgesinde 50 ülkede Pharmactive ürünlerinin satışına başlamayı hedeflediklerini açıkladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.