Migros'un Money Club Kart üyeleri arasında yaptığı araştırmaya göre, tüketicilerin yüzde 93'ü yeni yıl kutlamasını evde yapmayı tercih ediyor. Tüketicilerin yüzde 70'i yılbaşı gecesi için özel alışveriş listesi hazırlıyor. Rutin alışverişlerinden farklı olarak sepetlerine hindiyi eklerken, listelerinin başını kuruyemiş, içecek, cips ve aile oyunları çekiyor. 450 Money Club Kart üyesinin yılbaşı alışverişlerini de inceleyen Migros, yılbaşında hindi tercih edenlerin yüzde 63'ünün son 7 aydaki ilk hindi alışverişlerini bu dönemde yaptığını belirledi. Sonuçlarla ilgili değerlendirmede bulunan Migros Format Direktörü Cem Tunçay, yılbaşı yemeğinin pek çok aile için özel bir anlamı olduğuna dikkat çekiyor. Bu gecenin alışveriş sepetini de doğrudan etkilediğini belirten Cem Tunçay, "Tüketicilerin evde yeni yıla girme tercihi doğrultusunda, her yıl Aralık'ta alışverişler bir önceki aya göre artış gösteriyor. Bunun da etkisiyle, toplam sepetinde Kasım ayında 100 ürün bulunan bir müşteri, Aralık ayında buna en az 25 ürün ilave ediyor" açıklamasında bulundu.