İZKA’dan İzmir atağı

Türkiye genelinde bugüne kadar birçok yatırıma imza atan İZKA İnşaat rotasını İzmir'e çevirdi. İZKA İnşaat tarafından Bayraklı'da yapımı sürdürülen denize sıfır konut projesi İZKAPORT, bir rekora imza atacak. 34 katlı planlanan İZKAPORT'ta her ay 4 kat birden çıkacak. İZKA, 2020 yılında ise 600 milyon liralık iki yeni yatırıma imza atacak.
300 milyon liralık yatırımla İzmir'in en değerli lokasyonunda hayat bulacak İZKAPORT projesinde inşaatın yüzde 25'i tamamlandı. İZKA İnşaat bu konut projesinin hemen yanına biri 20, diğeri 16 katlı iki bloğun daha inşaatına başlayacak.
İZKA İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Yüksek Mimar Azat Yeşil, "Yapıların insanları uzaklaştırmayacağı, eski mahalle kültürünü kaynaştıracağı bir şehirleşme için elimizi taşın altına koyduk. İki yeni projemiz İZKA'nın hayata geçirdiği 'Park Yaşam' modelinde olacak" dedi.
ALAN KAZANIYOR
Park Yaşam Ataşehir, Park Yaşam Mavişehir'in ardından Çiğli'deki 539 konuttan oluşan Park Yaşam Santroni'nin bunun güzel örneklerinden olduğunu belirten Yeşil, "İZKA'nın gerçekleştirdiği Park Yaşam modeli, çocukların yeşil alanda oynayabildiği, her türlü sosyal donatının olduğu, ailelerin birbirini tanıdığı, komşuluk ilişkilerinin olduğu, kendilerini güvende hissettikleri bir mimaridir. Bizim asıl hedefimiz "Mutlu Tüketici"ler.. Park Yaşam konsepti bunu başardı. Park Yaşam Ataşehir'de konutların yüzde 95'i doldu. Buraya yatırım yapanlar da büyük bir prim sahibi oldu" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.