Apple AirPower ne zaman satışa çıkacak?

AirPower geçtiğimiz eylül ayında yeni iPhone'larla birlikte tanıtılmıştı. Apple'ın kablosuz şarj cihazının ne zaman çıkacağı merak konusu. Bir süre önce DigiTimes tarafından yayınlanan bir raporda AirPower'ın mart ayı sonunda satışa sunulacağı iddia edilmişti. Mart ayı bitiyor, ancak AirPower ise halen ortalıklarda yok.

Duyurulduğundan bu yana AirPower'ın çıkışı merak konusu oldu. Aslında cihazın yılbaşından sonra yani ocak ayı içinde çıkması bekleniyordu, ancak mart ayının son günlerini yaşarken halen AirPower ortalıklarda yok.

MAYIS AYI OLABİLİR Mİ?

Sektörde sağlam bağlantıları olan DigiTimes tarafından ise AirPower'ın mart sonunda çıkacağı iddia edilmişti, ama şu an için Apple'dan AirPower için herhangi bir açıklama gelmedi. Gerçi bazı yabancı kaynaklı siteler Apple'ın son dakika sürprizi yapıp 48 saat içinde AirPower'ı online mağazasına koyabileceğini de belirtiyor, bununla birlikte genel olarak yapılan yorumlar ise nisan ortasını veya mayıs ayını işaret ediyor.

Bazı tahminler ise daha çok mayıs ayı ortasına odaklanmış durumda.

YENİ IPHONE'LAR İÇİN DENEME ÜRETİMİ BAŞLAYACAK

Kısa süre önce yayınlanan raporlara göre Apple 2. çeyrek içinde yeni iPhone'ların deneme üretimine başlayacak. Şirketin bu şekilde seri üretimde olabilecek olan darboğazın önüne geçmek istediği iddia ediliyor.

Bununla birlikte Apple'ın yeni iPhone X'te üretim maliyetini düşürdüğü de söyleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.