Ege’de turist bayramı

9 günlük Kurban Bayramı tatilinin gözdesi, Ege’nin turizm merkezleri oldu. Çeşme, Kuşadası, Didim, Bodrum, Marmaris ve Fethiye sokakları doldu taştı

Bayram tatilinin başlamasıyla birlikte turizm beldelerindeki otellerde doluluk oranları yüzde 100 oranına ulaştı. Milyonlarca kişi 9 günlük tatil için Ege'ye akın ederken, Çeşme, Kuşadası, Didim, Bodrum, Marmaris ve Fethiye başta olmak üzere tüm turizm merkezleri turist akınına uğradı. Tatilcilerden dolayı 164 bin 158 kişi olan Bodrum nüfusu 2 milyona yaklaşırken, 41 bin nüfuslu Çeşme'nin 1 milyon turisti ağırlayarak nüfusunun 25 katından fazlasına ulaştığı kaydedildi.

OTELLERDE YER BULAMAYANLAR ÇADIR KURDU​

Çeşme'de özellikle gündüz saatlerinde trafikte ve plajlarda yoğunluk dikkat çekerken, yer bulamayan birçok kişi de konaklama sorununu sahillerde çözdü. Kimileri çadır kurarken, kimileri de kumsallarda sabahlamayı tercih etti. Tatilciler, akşamları da Alaçatı sokaklarını boş bırakmadı. "İğne atsan yere düşmez" dedirten görüntüler oluşurken, kalabalıkların eğlencesi sabahın ilk ışıklarına kadar sürdü.

ERCAN AKGÜN

DENİZ MANZARALI 'SIFIR MASRAFLI' KONAKLAMA
Ege'deki turist bereketinden Kuşadası da nasibini aldı. Tatilciler otellerde yer bulamayınca sahile çadır kurdu. Deniz kenarında, liman ve Güvecinada manzaralı çadırlarda kalanlar, duş ve tuvalet ihtiyaçlarını plajdaki tesislerde gideriyor. Tatilcilerden bazıları da parklarda ve yeşil alanlarda uyumayı tercih ediyor.

İBRAHİM UZUN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.