Başkan Erdoğan'dan Balıkesir'de önemli açıklamalar

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Balıkesir mitinginde konuştu. Erdoğan, "Biz teröristleri Gabar'da, Cudi'de, Tendürek'te, Kandil'de gömüyoruz. Bay Kemal onlarla kol kola geziyor. Bakıyorsun adı İyi olan bir parti, o da onlarla kol kola geziyor. Dörtlü çete." dedi.

Başkan Erdoğan'ın açıklamalarından öne çıkanlar şöyle;
"İNŞALLAH 31 MART'TA DA DALGA DALGA..."
Balıkesir her dönemde milletimizin uyanışına öncülük etmiştir. Balıkesir sadece Kurtuluş'a değil, kuruluşa da öncülük etmiştir. İnşallah 31 Mart'ta da Balıkesir dalga dalga tüm Türkiye'ye yayılacak yeni bir uyanış, şahlanış bayrağını yükseltecektir.
"BAY KEMAL GİBİ PATLICAN, PATATES, SOĞAN DİYENLER ÇIKACAK"
Yaptığımız hizmetlerle ülkemizin her köşesine her insanına dokunduk. Laf değil iş ürettik, yatırım yaptık. Ama Bay Kemal gibi patlıcan, patates, soğan diyenler çıkacak. Biz teröristleri gömüyoruz bunlar ne diyor? Bu milletin kararının üzerinde asla başka irade yoktur.

Kardeşlerim AK Parti bugüne kadar 81 ilimizin her yerinde gerçekleştirdiği projelerle Türkiye'ye çağ atlatmıştır. Hükümete geldiğimizde satın alma paritesinde 17. olan Türkiye'yi bugün 13.'lüğe yükselttik, inşallah yıl sonunda bu 12.'liğe ulaşacak.
"BAY KEMAL ONLARLA KOL KOLA GEZİYOR"
"BALIKESİR'E İKİ ÜNİVERSİTE KAZANDIRDIK"
Balıkesir'e iki üniversite kazandırdık, hizmet mi? İşte buyurun hizmet. Biz atalarımızın eserlerine sahip çıktık ve çıkmaya devam ediyoruz. Balıkesir'e bin yataklı hastane yaptık.

BALIKESİRLİLERE MÜJDE
İstanbul-İzmir otoyolunun Balıkesir kuzey ve batı kavşağı arasındaki kısmıyla Akhisar ve Saruhanlı kavşakları arasındaki bölümünü önümüzdeki ay trafiğe açıyoruz. Terminal Binası yakında tamamlanıyor, ve bu yıl içinde havaalanını açıyoruz. Balıkesir'in içme suyu problemini çözdük. Yeni atık arıtma tesisi de kuracağımızın müjdesini veriyorum. Bay Kemal çiftçilerimize 2.8 milyar lira tarımsal destek verdik.
Sağlıkta Balıkesir'e 66 sağlık tesisi kazandırdık. Balıkesir'in bölünmüş yol uzunluğunu 589 km'ye çıkarttık. Bu yollar olmasaydı bizim halimiz ne olacaktı. Yolun varsa medenisin. Bay Kemal ne der bilmiyorum. Çünkü onda sabah akşam yalan, sabah akşam iftira. Biz de davaları bir bir kazanıyoruz.

Balıkesir'in ortasından geçen tren yolunu şehir dışına almak planlarımız arasında.
"TARIMSAL DESTEK VERECEĞİZ"
2019 yılı şubat ve mart ayları tarımsal destek noktasında özellikle bir rakam sizlere burada duyuracağım. 3 milyar 24 milyon 159 bin lira biz tarımsal destek vereceğiz. Şu anda Tarım Bakanlığımız bunu çalışmasını yapıyor.
Domates, patates hepsi inmeye başladı mı, başladı. Daha da inecek. Bütün mesele bu oyunu bozmak, biz bu oyunu da bozduk.

"12 AYLIK YEDEK ASTSUBAYLIK UYGULAMASI GETİRİYORUZ"
Yeni sistemde 12 aylık yedek subaylık devam ediyor, 2 yıllık meslek yüksek okul mezunları ise 12 aylık yedek astsubaylık uygulaması getiriyoruz. Bu görevleri yerine getirenlere 2 aylık eğitimleri döneminde harçlık verilecek, 10 aylık dönemde ise maaş ödenecek. Lise ve altı için 6 ay artı 6 aylık askerlik getiriyoruz. 1 aylık eğitimini tamamlayıp 6 ayı tamamlayanlar terhis olabilecek, devam etmek isteyenlerse 6 ay maaşlı olarak görev yapacak. 12 ayın sonunda arzu eden askerlerimiz sözleşmeli askerlik için müracaat edebilecekler. Dövizli askerlik sürecek. Bedelli ise dövizli askerlik ile arasında fark kalmayacak. Dövizli askerlikte kur neyse bedelli de aynı TL bazında ödeyecek.
"BEDELLİ ASKERLİĞİ KALICI HALE GETİRİYORUZ"
Belirli bir periyodu olmayan bedelli askerliği kalıcı hale getiriyoruz. İkide bir çıkacak mı çıkmayacak mı olmayacak. Eğitim durumuna bağlı olmaksızın isteyen herkes bedelli askerliğe başvurabilecek. 1 aylık temel askerlik eğitimlerinin ardından terhis edilecek. Her yıl 145 bin bedelli askerlikten yararlanabilecekler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.