AÖF sınav sonuçları açıklandı mı? 2019 AÖF final sınavı ne zaman?

Binlerce açıköğretim öğrencisinin merakla ve heyecanla beklediği AÖF sınav sonuçları belli oldu mu? 13-14 Nisan tarihlerinde gerçekleşen, binlerce adayı ter döktüğü AÖF sınavı sonrasında soru ve cevaplar yayınlanmıştı. Adaylar AÖF puan hesaplaması yaparak sınavdan geçip geçmeyeceğini araştırmaya başladı.

2019 yılı AÖF vize sınavları tamamlandı. Hemen sonrasında adayların gözü Anadolu Üniversitesi'nden yapılacak açıklamaya çevrildi. AÖF sınav sonuçları henüz açıklanmadı, açıklandığında haberimizde de yer vereceğiz. AÖF final sınav tarihi ise belli oldu. İşte tüm ayrıntılar…
2019 AÖF FİNAL SINAVI HANGİ TARİHTE?
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi tarafından yayınlanan takvime göre, 2019 AÖF bahar dönemi final sınavı 25-26 Mayıs 2019 tarihlerinde gerçekleştirilecek.
Türkiye genelinde yapılacak sınavların ilk oturumu 9.30, ikinci oturumu ise 14.00'da gerçekleştirilecek. Cumartesi iki pazar iki olmak üzere toplam 4 oturumda gerçekleştirilecek olan sınavlarda adaylara her ders için 20 soru sorulacak ve cevaplamaları için 30'ar dakika sınav süresi verilecek.


AÖF PUAN HESAPLAMA
84 – 100--AA--4,00 (GEÇTİ)
77 – 83-- AB--3,70 (GEÇTİ)
71 – 76-- BA--3,30 (GEÇTİ)
66 – 70-- BB--3,00 (GEÇTİ)
61 – 65-- BC--2,70 (GEÇTİ)
56 – 60-- CB--2,30 (GEÇTİ)
50 – 55-- CC--2,00 (GEÇTİ)
46 – 49-- CD--1,70 (ORTALAMAYA GÖRE)(UYARI)
40 – 45-- DC--1,30 (ORTALAMAYA GÖRE)(UYARI)
33 – 39-- DD--1,00 (ORTALAMAYA GÖRE)(UYARI)
0 – 32----FF--0,00 (KALDI)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.