Zeytinyağı sektörünün yeni markası "Zeytin İskelesi"nin Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Kuloğlu, kaliteli zeytinyağı markası hedefiyle yola çıktıklarını kaydederek, "Tüketiciye sunduğumuz ürünümüzle övünüyoruz" dedi.
Zeytin İskelesi'nin Tire'deki şişeleme fabrikasında düzenlenen toplantıda fabrikayla ilgili bilgi veren İsmail Kuloğlu, uzun yıllar tekstil sektöründe faaliyet gösterdiklerini, ancak sektördeki daralma nedeniyle rekabet edebilecekleri bir sektöre yatırımlarını kaydırmayı tercih ettiklerini belirtti.
3 yıl fizibilite çalışmaları yaptıklarını, firmalardan danışmanlık hizmeti aldıklarını vurgulayan Kuloğloğlu, "Türkiye'nin en kaliteli zeytinyağı markasını oluşturabileceğimize karar vererek bu tesisi kurduk. Tüketiciye sunduğumuz ürünümüzle övünüyoruz" diye konuştu.
ÖZENLİ SEÇİM
Firmanın Genel Müdürü Fatih Cenikli ise sektöre girerken kaliteyi arayan Türk tüketicisine güvendiklerini ifade etti. Cenikli, Ayvalık, Edremit, Ezine bölgelerinin sızma, naturel ve organik olmak üzere farklı niteliklerde zeytinyağlarını özenli bir seçim sonucunda tüketiciye ulaştırdıklarını anlattı.
Türkiye'de zeytinyağı tüketiminin Avrupa standartlarının altında olduğunu kaydeden Cenikli, şunları aktardı: "Türkiye'de 150 milyon zeytin ağacı var. Keşke bu sayı 300 milyon olsa. Biz bu yüzden iç pazarı hedefliyor ve hem üreticimizi hem de tüketicimizi desteklemek istiyoruz. Türk tüketicisine doğrudan kaliteli ürün sunmayı hedefliyoruz. Buna paralel olarak ülkemizdeki zeytinyağı tüketimini artırmaya katkı sağlamak istiyoruz."
