BMC 45. yaşını kutluyor


İzmir'de 1964 yılında kurulan BMC Sanayi ve Ticaret AŞ, 45. yaşını 78. İzmir Enternasyonal Fuarı'nda kutluyor. BMC AŞ'den yapılan yazılı açıklamada, fuar geleneğini devam ettiren BMC'nin, İzmirli bir sanayi kuruluşu olmanın verdiği sosyal sorumluluğu, müşterilerini, Ege halkını ve yan sanayiyle beraber 30 bine yakın çalışanın ailelerini kendi standında ağırlayarak yerine getirmekten büyük kıvanç duyacağı belirtiltildi. Açıklamada, 45 yıllık tarihi boyunca İzmir Pınarbaşı ve Doğanlar'daki 200 bin metrekare tesislerinde 300 bin adedi geçen araç üretimiyle Türkiye ekonomisine yaklaşık 10 milyar dolarlık ekonomik ürün katkısı ve bununla mütenasip vergi kazancı sağlayan BMC'nin, kuruluşundan bu yana yapmış olduğu yatırımlarının bugünkü değerinin 1,7 milyar TL olduğu ifade edildi.
Yüzde 100 yerli sermaye ve iş gücüyle İzmir fabrikalarında üretim yapan BMC'nin İzmir'den çıkan milli bir marka olduğu vurgulanan açıklamada, şöyle denildi:''Vizyonu, Dünya Markası olarak varlığımızı sürdürmek olan BMC, tüm araçlarının tasarım, geliştirme, üretim, satış, pazarlama ve satış sonrası hizmetlerini de kendisi vermekte, teslimat sonrasında da entegre lojistik hizmet sunmaktadır. İzmir Enternasyonal Fuarı bu yıl kapılarını 78. kez açıyor. 28 Ağustos-6 Eylül 2009 tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan fuara BMC, 1400 metrekare stand alanı üzerinde 13 farklı model ile katılıyor.''

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.