Aktarma değil çile merkezi

Daha önce 20 dakikada vardıkları bir yere artık 1-1 buçuk saatte vardıklarını söyleyen vatandaşlar yaşadıkları sıkıntıyı Yeni Asır'a anlattı

İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin hayata geçirdiği aktarmalı ulaşım sisteminin yarattığı kaos okulların açılmasıyla zirveye çıktı. Uzun hatların iptal edilip aktarmalı hatların konulduğu sistem nedeniyle, aktarma merkezleri de deyim yerindeyse çile merkezine dönüştü. Vatandaşlar, yaşadıkları çileyi Yeni Asır'a anlattı. Aktarmalı sistem yüzünden daha önce 20-25 dakikada gittikleri bir yere, şimdi okulların da açılmasıyla artık en az 1 ila 1 buçuk saat arasında ulaşabildiklerini söyleyen vatandaşlar, Büyükşehir Belediyesi'ne tepki gösterdi. TOLGA TEKİN
VATANDAŞLAR YENİ ULAŞIM SİSTEMİNDEN MEMNUN DEĞİL
- Gizem Kurnaz (Estetisyen-26): Yeni ulaşım sistemi çok kötü oldu, hiç memnun değilim. Daha önce Bayraklı'dan Alsancak'a 20 dakikada gidiyordum. Şimdi 45 dakikada gidiyorum.
- Hakan Köse (Öğrenci-25): Yeni sistemde çok fazla bekleme ve aktarma yapıyoruz. Gelir grubu daha yüksek bölgelerde hatlar devam ederken gelir grubu düşük yerlerde hatlar ya kaldırıldı ya da aktarmalara bağlandı.
- Zeynep Öztürk (Öğrenci-22): Yeni ulaşım sistemi yolu uzatıyor. Gideceğimiz yere geç kalıyoruz. Vakit kaybı oluyor. Bayraklı'dan Alsancak'a 1 saatte gidiyorum.
- Dilek Duran (Ev hanımı-40): Yeni sistem çok kötü, rezalet. Osmangazi'den Behçet Uz Çocuk Hastanesi'ne çocuğumu tedavi için götürüyorum. Daha önce 20 dakikada varırken şimdi 1 saatte varıyorum.
- Burak Demir (Diş teknisyeni-19): Yeni sistem çok saçma oldu. Hayatımızı zorlaştırdı.
- Ahmet Münir (Elektrikçi-40): Karşıyaka'dan Balçova'ya 2 saatte gidiyorum. Çok aktarma yapıyoruz.
- Aysel Taş (İşçi-40): Yeni sistem hiç iyi olmadı. Okulların açılmasıyla bu sıkıntıyı daha çok yaşıyoruz. Bir yerden bir yere gidebilmek için 3 araç değiştiriyoruz. Eski sisteme dönülmesini istiyoruz.
- Derya Aktay (Öğretmen-28): Yeni sistem hayatımızı daha da zorlaştırdı. En yoğun hatlara otobüsler çalışmıyor. Bu yüzden şikayetçiyiz. Evka 4'ten Bostanlı'ya 2 saatte gidiyorum.
- Serkan Kurt (Öğrenci-17): Sürekli aktarma yapmak zorunda kaldığımız için okula geç kalıyoruz. Yeni sistem özellikle öğrencileri çok kötü etkiledi.
- Hülya Özbilir (İşçi-28): Yeni sistem daha kötü oldu. Ulaşım zorlaştı. İnsanlar sıkış tepiş gidiyor. Aktarma yüzünden zaman kaybı yaşıyoruz.
- Tuğba Arıcan (Öğretmen-40): Narlıdere'den Bornova Atatürk Mahallesi'ndeki okula gidiyorum. 1 buçuk saatimi alıyor. Yeni sistem hiç iyi olmadı.
- Nurgül Alaçam (İşçi-39): Biz çalışanlar için çekilmez olmaya başladı. İki adım öteye gitmek için birden fazla araç değiştiriyoruz.
- Hasan Baysal (Emekli-82): Yeni ulaşım sistemi özellikle yaşlılar ve engelliler için çok kötü oldu. Eski sistemle daha rahat yolculuk yapıyorduk.
- Ali Pişkin (Muhasebeci-45): Karşıyaka Cumhuriyet Mahallesi'nden Balçova'ya gitmek için 3 araç değiştiriyoruz. 1.5 saatte ancak gidebiliyorum. Bu sistem tam bir rezalet.
Şennur Aka (İşçi-38): Yeni sistem hiç iyi olmadı. Eski sistem daha iyiydi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.