Kırçiçeği’nde gelenek değişmedi

İzmir'in önemli restoran zincirlerinden Kırçiçeği, her sene geleneksel olarak tüm şubelerinde gerçekleştirdiği iftar yemeklerini bir kez daha tekrarladı. Firmanın Yönetim Kurulu Başkanı Kemal İpbaş ve Genel Müdür Meryem Dilşad İpbaş'ın ev sahipliğinde Narlıdere Şubesi'nde düzenlenen iftara, İlçe Kaymakamı Oman Aslan Canbaba, Tarım İl Müdürü Ahmet Güldal, İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdülkadir Yılmaz ve KİTVAK Başkanı Ramazan Soncul da katıldı. İzmir'de 8 olmak üzere Türkiye'de toplam 16 şubesi bulunan ve yakın zamanda Mavişehir ile Bornova'da iki şubeyi daha hayata geçirmeye hazırlanan firmanın, son yılları sıkıntılı süreçlerle atlattığını ifade eden İpbaş, "Aynı sıkıntıları bu yılın ilk yarısında da yaşadık. Ancak 30 yıllık bir işletme olarak zorlukların üstesinden geldik ve müşterilere verdiğimiz hizmet gereği bu ekonomik dengesizliği fiyatlarımıza yansıtmadık. Restoran sektörü zor bir iş. Fakat bu konuda bilgisi ve maddi gücü fazla olan kişiler de işletme açıyor, olmayan da. Bu alanda sınır ve ölçek yok. Dolayısıyla 2013 ve 2014 yılı bizim açımızdan iyi geçmedi" dedi. KİTVAK ile geçtiğimiz Ocak ayında yaptıkları anlaşma gereği en çok sattıkları iki menünün ücretinin bir kısmını KİTVAK'ın Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi'ndeki hasta konuk evi yapımına destek olmak için bağışlayan Kırçiçeği ailesine KİTVAK Başkanı Ramazan Soncul bir kez daha teşekkür etti.
ERCAN AKGÜN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.