Tramvay hattını uzatmak için 1.7 milyon TL'lik izin

Karşıyaka tramvayını Çiğli Devlet Hastanesi'ne kadar uzatacak proje kapsamında Çevre Yolundan Mavişehir yönüne giriş-çıkışı sağlayan köprünün yanına, tramvay, bisiklet ve yayaların kullanacağı yeni bir köprü yapılacak. İzmir Büyükşehir Belediyesi, Karayolları 2. Bölge Müdürlüğü'ne gerekli izinler için toplam 1 milyon 743 bin 985 TL ödeyecek.

Karşıyaka tramvayını ilk etapta Çiğli İZBAN İstasyonu'na kadar uzatmak için 2.2 kilometre uzunluğunda proje hazırlandı. Bu kapsamda öncelikle Çevre Yolu'nda Mavişehir bölgesine giriş ve çıkışı sağlayan taşıt köprüsünün yanından geçecek yeni bir köprü yapılacak.
Köprünün imalat işlerine izin verilebilmesi için Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından bazı izin bedelleri belirlendi. Büyükşehir Belediyesi ile Karayloları 2. Bölge Müdürlüğü arasında imzalanacak protokol kapsamında, kontrol hizmet bedeli 26 bin 790 TL, boyuna geçiş arazi kullanım bedeli 898 bin 275 TL, yol kullanım izin bedeli 161 bin 70 TL, enine geçiş arazi kullanım izin bedeli 427 bin 750 TL, yol kullanım izin bedeli 230 bin 100 TL olmak üzere toplam 1 milyon 743 bin 985 TL ödenecek.
Protokol imzalanmasının ardından köprünün yapımı için çalışmalar başlayacak. Köprüden sonra İZBAN Çiğli İstasyonu'na kadar olan 2.2 kilometre uzunluğunudaki hattın projesi için ihale yapılacak. 2017 yılı içinde başlayacak çalışmalar sürerken tramvay hattını İzmir Katip Çelebi Üniversitesi yönüne uzatacak proje için hazırlık yapılacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.