Aliağa’nın turizm vizyonu belirleniyor

Aliağa Belediyesi, kentin turizm potansiyelini belirlemek, tanıtmak, öne çıkarmak ve ilçenin turizmde geleceğini planlamak amacıyla "Turizm Çalıştayı" düzenliyor. İzmir'in Aliağa ilçesi, yeni bir stratejik eylem planıyla yönünü turizme de çevirdi. Sanayi kenti Aliağa, aynı zamanda denizi, termal kaynakları, ince kumlu uzun plajları, 5 antik kenti, kuş cenneti, Güzelhisar Deltası, yürüyüş ve dağ rotaları ve 10 kilometrelik bisiklet yoluyla turizm için büyük bir potansiyeli içerisinde barındırıyor. Aliağa Belediyesi ile İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Turizm Fakültesi işbirliğinde düzenlenecek olan "Aliağa Turizm Çalıştayı" 14 Mayıs pazartesi günü Aliağa'da gerçekleşecek. Çalıştaya İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Atilla Akbaba, Prof. Dr. Zafer Öter, Doç. Dr. Gülşah Akkuş, Doç Dr. Nazım Çokişler ve öğretim üyesi Özgür Sarıbaş katılacak. Çalıştayda, Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar da ilçedeki turizm yatırımları ve projelerle ilgili bilgi verecek.

Çalıştayda ulaşım, altyapı, konaklama, tanıtım ve pazarlama konularında öncelikler ve yol haritası da belirlenecek. Aliağa Yalı Mahallesi'ndeki Hampton By Hilton otelinde sabah 09.00'da başlayacak çalıştay kapsamında katılımcılar turistik alanları gezecek.

ERDAL ÇARBOĞA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.