Ak Partili adaylar sosyal medyada coştu

İzmir'de seçim çalışmaları için sahaya inen Ak Parti milletvekili adayları, seçmenle temaslarını içeren fotoğraflarını esprili notlar ve emojilerle sosyal medya hesaplarından paylaşıyor. Hatta bu paylaşımlar adaylar arasında tatlı bir rekabete, meydan okumalara kadar gidiyor.

İzmir'e seçim çalışmaları ilginç görüntüleri ortaya çıkarıyor. Seçmenle temasa geçen, ayağına giden evinde, işinde ziyaret ederek oy isteyen siyasetçiler en çok sosyal medyayı kullanıyor. Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı ve İzmir Milletvekili Hamza Dağ, sosyal medyada esprili üslubu ile dikkat çekiyor. Dağ, fotoğraf ve videolarını yüz gülümseden mesajlarla sosyal medya hesaplarından paylaşıyor. Okey oynamayı çok seven Dağ, gittiği kahvehanelerde okey masasındaki seçmeni izliyor, taktik veriyor. Bu fotoğraflarını da 'yancı atladı' notuyla paylaşıyor. Öte yandan bilardo tutkusuyla bilinen Ak Parti izmir Milletvekili Atilla Kaya da her girdiği kahvehanede ıstakayı eline alarak topları deliklere atıyor. Bu fotoğrafı da esprili emojilerle takipçilerine iletiyor. Ak Parti milletvekili adayı Temel Yıldırım da iki vekile sosyal medyadan meydan okuyarak, sahurda ramazan davulu çaldı ve bunu da 'Herkes yancı herkes bilardocu asıl mesele ramazan davulu çalmakta' notuyla paylaştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.