Provakatör kadınlardan Şengül’e çirkin saldırı

Çalışmalarını sürdüren AK Parti İl Başkanı Aydın Şengül, vapurda sözlü saldırıya uğradı. Bazı yolcular, tanıtım videosu çekmek isteyen Aydın Şengül ve ekibine “Cahilsiniz” diyerek bağırdı

İzmir'in genelinde seçim çalışmalarını yürüten AK Parti İzmir İl Başkanı Aydın Şengül ve ekibi, bu çalışmalardan birini Konak-Karşıyaka vapurunda yapmak istedi. Ancak ekip, kampanyanın tanıtım filmi çekimi sırasında vapurdaki bazı yolcuların çirkin müdahalesine uğradı. Olayı anlatan Aydın Şengül, "Önce normal bir şekilde ekibimize 'ne yapıyorsunuz' dedi. AK Parti İl Başkanlığı olduğumuzu öğrenince birden tavrı değişti. "Beni çekmeyin" dedi. Biz zaten kendilerini çekmiyorduk bizim görüntü kadrajımızda yoktu. Sonra laf atmaya başladılar. Bu sırada birkaç vatandaş daha kendisine katıldı, bu vatandaşlara tepki gösteren yolcular da oldu. Bu sırada, bir hanımefendi bize 'Cahilsiniz' dedi. Biz de buna cevap vermek zorunda kaldık. 'Bizi ne kadar tanıyorsunuz da böyle bir ithamda bulunuyorsunuz. Asıl cahil sizsiniz' dedik. Mimar olduğunu söyledi. 'Ben üniversite okudum. Bana böyle diyemezsiniz' dedi. Ben de üniversite bitirmekle bilge olunmayacağını, bilge insanın hoşgörülü ve tahammüllü olması gerektiğini söyledim. 'Duymak istemiyoruz, sizi 16 yıldır çekiyoruz' diye çıkıştı. Vapurdaki görevliler üstümüze yürüdü, kameramızı almak istedi. Biz de buna engel olduk. Biz olayın büyümemesi için hoşgörülü ve soğukkanlı tavrımızı koruduk. Şikayetçi de olmayacağız" dedi.

BEN DAHA ATATÜRKÇÜYÜM

İzmirliler'e çağrıda bulunan Şengül, "Ben İzmirliler'e şunu söylüyorum. Lütfen bazı ön yargıları kaldırıp bizi bir dinleyin. Biz bu vatanı, milleti seven ve bu vatan millet için hizmet etmeye çalışan bir partiyiz. Belki hayal ettikleri birçok şeyi gerçekleştiriyoruz. Ancak bizi dinlemedikleri için bunları bilmiyorlar. Uzun yıllardır kentte yerel iktidarda olan CHP, İzmir ve İzmirliler'i cezalandırıyor. CHP'liler 4 yıl yatıyorlar, seçime 5-6 ay kala İzmir'in hassasiyetlerini ön plana çıkarıp Atatürk, laiklik, Cumhuriyet diye tutturuyorlar. Ben birçok CHP'liden daha Atatürkçüyüm, daha Cumhuriyetçiyim, daha da laikim" şeklinde konuştu.

ASLIŞAH SARITAŞ- EGELİ SABAH

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.