"Manisa İzmir'den ayrılamaz"

Manisalı işadamlarıyla biraraya gelen Bakan Eroğlu, "Beni Manisa'nın fahri milletvekili ilan edin" dedi. İzmir'i Manisa'dan ayırmanın mümkün olmadığını da söyleyen Eroğlu, "Büyük ortak projelere imza atacağız" diye konuştu

Orman ve Su İşleri Bakanı ve İzmir 1. Bölge milletvekili adayı Veysel Eroğlu, İzmir Folkart Towers'ta Manisalı işadamlarıyla yemekte buluştu. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Başbakan olduğu dönemlerde Manisa'nın sorunlarının çözümü konusunda önemli çalışmalar yaptığını belirten Eroğlu, "Benim sizlere vefa borcum var. Manisa'da su ve ormancılık faaliyetleri konusunda önemli çalışmalarımız oldu. Bazı çıkar odaklarının hortumunu kestik. Paraların devlet kasasında olmasını sağladık. İzmir'de de çok önemli çalışmalarımız oldu. İzmir'i termal, sağlık ve spor turizminde geliştirmeyi hedefliyoruz. İzmir'de istihdamı artıracağız" dedi.

"Halis mesir balı yapalım"
Eroğlu, "Manisa'daki ormanları size açıyoruz. Bal ormanı kuruyoruz. Adını Mesir balı yapalım, marka oluşturalım. İşadamlarına sesleniyorum, var mısınız? Manisa'yı dünyaya tanıtalım. Gereken tüm desteği vereceğiz. Manisa Ovası'nı sulayacağız. Bunun için istikrar lazım. İstikrarı bozmak isteyenler 7 Haziran'dan sonra ne yapabilirizi düşünüyorlar. Ama sizin desteğinizle oyunları boşa çıkacak. Manisa'yı İzmir'den ayırmıyoruz. Beni Manisa'nın fahri milletvekili ilan edin. İzmir'i Manisa'dan ayırmak mümkün değil. Büyük ortak projelere imza atacağız" diye konuştu.

"Vefa borcumuzu ödeyeceğiz"
Yemekte konuşan AK Parti Manisa Milletvekili Hüseyin Tanrıverdi de, Manisa'nın her zaman İzmir'e destek sağladığını söyledi. Tanrıverdi, "Manisalılar olarak böyle bir toplantıya ihtiyacımız vardı. İzmir'in de Veysel Eroğlu'na ihtiyacı var. İzmir, sayın Eroğlu ile gelecek için daha yaşanabilir bir şehir olacak. İhtiyaçları giderilmiş, sorunları çözülmüş bir il olacak. İzmir'de yaşayan Manisalılar olarak Veysel Eroğlu'na vefa borcumuzu ödeyeceğiz" dedi.
FATİH ABACIOĞLU

Serbest turizm için 4 nokta
Bakan Eroğlu, Ekonomi Bakanlığı'nın İzmir'de düzenlediği "Hizmet İhracatı Strateji Çalıştayı"na da katıldı. Burada yaptığı konuşmada, Türkiye'nin 2023'te 150 milyar dolarlık hizmet ihracatını hedeflediğini belirten Eroğlu, "Hizmet ihracatında 50 milyar dolarlık bir potansiyeli yakalamış bulunuyoruz. Bana göre, bu hedef çok kısa zamanda, belki 2023'ten önce de yakalanabilir çünkü Türkiye'de böyle bir potansiyel var" dedi. Ekonomi ve Maliye bakanlıklarının da işbirliğiyle Serbest Turizm Ticaret Bölgeleri kurmayı planladıklarını ve bunun ilk örneği için İzmir'de 4 nokta belirlediklerini anlatan Eroğlu, "İzmir'de özellikle 'Serbest Turizm Ticaret Bölgesi' diye bir bölge hazırlığına giriştik. Biz şu an İzmir'de 4 yer belirledik. Burada yat limanı yapacağız, arka planda butik oteller, onun yanında alışveriş mekanları, arka planda golf turizmi yapabileceği alan, öbür tarafta av turizmi, tabiat turizmi böyle bir kompleksi planlıyoruz" diye konuştu.

Eroğlu Soma'da okul açtı
Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, Soma'da açılış ve incelemelerde bulundu. Soma Belediyesi önünde bir konuşma yapan Bakan Eroğlu, Manisa ve Soma sevdalısı olduğunu söyledi. Soma'da geçen yıl maden faciasında hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet dileyen Eroğlu, devlet olarak üzerlerine düşen görevleri yerine getirmeye gayret ettiklerini bildirdi. AK Parti hükümetinin Manisa'ya büyük önem verdiğini ifade eden Eroğlu, "Manisamız için büyük düşünüyoruz. 13 yılda yaklaşık 12 milyar lira yatırım yaptık. Orman ve Su İşleri Bakanlığı olarak da buraya gerçekten büyük hizmetler verdik. 18 baraj ve gölet inşa ettik" dedi. Bakan Eroğlu daha sonra, 301 şehit madenci anısına işadamı Erdoğan Demirören tarafından 1 milyon 35 bin lira yatırımla inşa edilen üç derslikli "Tülin Demirören Maden Şehitleri Anaokulu" ve 12 derslikli "Erdoğan Demirören Maden Şehitleri İlkokulu" törenle açtı. Eroğlu, açılışta Erdoğan Demirören'e eğitime katkılarından dolayı bir teşekkür plaketi takdim etti. Açılışın ardından Eroğlu, açılışa katılanlarla birlikte okul sınıflarını gezerek öğrencilere çeşitli hediyeler verdi.
YILMAZ SARIPINAR

Eroğlu'nun
eşi sahada
Bakan Veysel Eroğlu'nun eşi Hatice Eroğlu Ak Parti Kadın Kolları Teşkilatı'nın faaliyetine katıldı. Şehrin ana arterlerinde broşür dağıtarak "Yeni Türkiye"yi anlatan Ak kadınlara Hatice Eroğlu da destek verdi. Gaziemir'deki semt pazarlarını gezerek esnaf ziyareti yapan Eroğlu, aldığı olumlu tepkilerden memnun kaldı. Seçime kadar Ak Parti Kadın Kolları'yla çalışacaklarını belirten bakan eşi, "Çalışkan AK kadınlarla birlikte esnafımızı ziyaret ettik, broşür dağıttık. "Yeni Türkiye"yi anlattık, eski Türkiye'yle arasındaki farkı söyledik. Semt pazarlarımız en hareketli mekanlarımız oldu. Broşürlerimize ilgi büyüktü. AK Parti İzmir Kadın Kolları Teşkilat Başkanımız Gözde Keskin'le beraber her yeri karış karış gezdik" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.