Güçlü öğretmen güçlü gelecek

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, görev başlangıcından günümüze kadar olan çalışmaları 2023 Eğitim Vizyonu ile "Birlikte Bir Yıl" toplantısında anlattı. Selçuk, "Güçlü öğretmen güçlü gelecek" sloganıyla yapılan toplantıda 2035'lere kadar ne kadar öğretmene ihtiyaç duyduklarını tespit ettiklerini açıkladı.

ORTAK EYLEM ALANI
İstanbul'da düzenlenen 2023 Eğitim Vizyonu ile "Birlikte Bir Yıl" Toplantısı'na katılan MEB Bakanı Ziya Selçuk, şunları söyledi: "Bizim 2035'lere kadar hangi branşta ne kadar öğretmene ihtiyacımız var çalışmasını tamamlamış bulunuyoruz. Buna göre de yükseköğretimle bağlantısını da kontenjan sınırlaması biçiminde de ele alıyoruz. İl ve ilçe düzeyinde destek noktaları vasıtasıyla Türkiye'nin öğretmen eğitiminin, okullarındaki, sınıflarındaki her türlü iş ve işlemin nasıl geliştirileceğine dair ortak bir fikir, düşünce ve eylem alanı oluşturuyoruz." Selçuk, sınav odaklı bir eğitimden insan yetiştiren bir eğitim anlayışını oturtmak için okullar arası başarı farkını azaltmanın önemine değindi. Bunun için Okul Profili Değerlendirme çalışmasını hayata geçirdiklerini anlatan Ziya Selçuk her bir okulun neye ne kadar ihtiyacı olduğunu artık bildiklerini söyledi.

YOL HARİTASI
Selçuk okulların bu eksiklerini tamamlayabilmesi her ile okul geliştirme ekipleri kurulacağını da açıkladı. Konuyla ilgili yazılım çalışmasının tamamlandığını söyleyen Selçuk, bu ekiplerin 1 ya da 2 yıllık yol haritası belirleyeceğini anlattı.

SELAHATTİN ERTAŞ

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.