Çeşme'nin Ildır bölgesinde faaliyet gösteren Kaya Prestige Sunshine Hotel, güneş deniz ve eğlencenin yanısıra sunduğu farklı olanaklarıyla da misafirlerinin beğenisini kazanıyor.

KAHRAMAN DURAK
Kaya Şirketler Grubu'nun İzmir dışına açılış stratejisinin bir sonucu olarak 1996 yılında Çeşme Ildır'da Erythrai Otel adıyla hizmete açılan 2009 yılında ise Kaya Pestige Sunshine adı ile tekrar grup bünyesine katılan otel, toplantı ve ziyafet salonlarıyla da her türlü organizasyon için farklı alternatifler sunuyor. Kaya Prestige Sunshine Hotel Genel Müdür Seyyar Kırmızısakal, konuklarına bütün yılın yorgunluğunu unutulacakları ve hayal dünyalarındaki tüm gerçekleri yaşayabilecekleri bir tesis ile hizmet verdiklerini söyledi. Kırmızısakal, "Her işletmenin olduğu gibi bizim de hedeflerimiz var. Sektörde ilk 10'un içerisinde olmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Bunu yakalamak her geçen zaman dilimiyle yarışan teknolojik çağın gerisinde kalmamakla doğru orantılıdır. Biz de, işletmemizde çağın gerisinde kalmamakla birlikte gelen misafirlerimizin, yemek, içmek ve istirahat etme conceptine istinaden, sportif, aktif ve adrenali yüksek bir tatil trendini yaşamalarını sağlamak için çalışmaktayız" dedi.
TERCİH NEDENİ
125 ve 300 kişilik toplantı salonları ve 300 kişilik kapalı terası ve 1000 kişilik açık ziyafet alanı bulunan Kaya Prestige Sunshine'ın geniş otoparkı ve teknik ekipmanları ile bayi toplantıları, kongreler ve ziyafet organizasyonları için de oldukça uygun olduğunu dile getiren Kırmızısakal, "Tüm bunların yanısıra toplam 129 oda ve 301 yatak kapasitesine sahip olan otelimizde 71 standart oda, 32 aile odası, 9 suit, 15 club odası ve 2 kral dairesi bulunuyor. Odalarımızda geniş balkon ve teras, mini bar, merkezi ısıtma soğutma sistemi, yangın dedektörü ve uydu yayınına sahip televizyon da bulunuyor" diye konuştu.
PROFESYONEL HİZMET
Otel personelinin, mesleğine olan sevgisi, saygısı, disiplin ve arzusunun yanısıra misafirlerine sundukları güleryüzün, temiz ortamın ve kaliteli ürünün otelin kalitesini belirlediğini dile geterine Genel Müdür Kırmızısakal, "Gelen misafirlerimizin milliyetini, ülkesinin ekonomik yaşam standardını ve tatil kültürünü bilmemiz gerekir ki, misafirlerin nelere değer verdiklerini, neleri gözardı etmediklerini anlayabilelim. Ayrıca ışık, ses ve renk faktörü de tüm işletmelerde dikkatli kullanılmalıdır. Tüm misafirlerin ilgi ve beğenisini sağlamak ve misafirleri tekrar işletmemizde görmek bizim için en büyük mutluluktur" dedi.
