Anadolu'nun çeşitli yörelerinden o yöreye has, doğal yöntemlerle üretilen ürünleri bulup tek çatı altında toplayan Tereci Gıda, şehir hayatında karşılaşmadığımız bir ürün yelpazesini tüketicilerle buluşturuyor
Toptan gıda ticareti sektöründe kazandığı deneyimleri tüketici ile buluşturma isteği, Tereci Gıda firmasını 6 yıl önce "yöresel bakkal" konseptini hayata geçirmeye sevk etti. Anadolu'nun çeşitli yörelerinden o yöreye has, doğal yöntemler ile üretilen sadece en iyi olarak bilinen ürünleri bulup tek çatı altında toplayan Tereci Gıda, şehir hayatında karşılaşmadığımız bir ürün yelpazesini tüketicilerle buluşturuyor.
40 çeşit reçel, 67 çeşit peynir, 17 çeşit bal, 75 çeşit bakliyatla ürün yelpazesinin ne kadar geniş olduğu ülkemizin hemen hemen her yöresinden ürün bulunduğu hakkında bir fikir verebilir.
DAMAK TADINA UYGUN
Ürünleri bizzat kendileri temin eden firma, damak tadını da gayet iyi biliyor. Yani bir yöredeki ürünü bizzat kendileri tadarak aldıklarından, müşterilerinin damak tadını da iyi biliyorlar. Hangi müşterinin hangi tür bir ürüne ilgi duyduğunu iyi biliyor ve bu da mağaza içerisinde hoş diyalogların olmasını sağlıyor. Sıradan market geleneği dışında birebir müşterisi ile ilgilenen firma, müşterileri alışveriş yaparken, ikram ettiği yöresel içeceklerle müşterilerinin iyi vakit geçirmelerini de sağlıyor.
PİYASA ARAŞTIRMASI
Tadım organizasyonları da yapan firma, adeta piyasa araştırması yapar gibi ileride satışını sağlamayı düşündüğü ürünler hakkında bile müşterilerinin görüşlerini aldıktan sonra ürünlerini sergiliyor. Yani Tereci Gıda ve müşterisi birlikte ürün hakkında karar veriyorlar. Mağaza sayısının artırılması ile ilgili taleplere, ürünlerin yöresellik özelliklerini kaybetmemesi ve kalitenin bozulmaması için sıcak bakmıyorlar. Karşıyaka bölgesinde 5 şarküteri mağazası ve yöresel kahvaltı salonu ile müşterilerine en iyiyi sunmaya gayret eden Tereci Gıda, mevsimsel olarak da ürün çeşitliliğini sürekli olarak takip ederek müşterilerine arz ediyor.
