Karşıyaka'nın Euroleague'de grubu belli oldu

Türkiye Basketbol Ligi'nde 28 yıl sonra şampiyon olarak tarihinde ilk kez Turkish Airlines Euroleague'de mücadele etmeye hak kazanan Pınar Karşıyaka'nın rakipleri belli oldu. Pınar Karşıyaka, Euroleague C Grubu'nda İspanya'dan Barcelona, Yunanistan'dan Panathinaikos, Rusya'dan Lokomotiv Kuban, Litvanya'dan Zalgiris Kaunas ve Polonya'dan Stelmet Zielona Gora takımlarıyla eşleşti.

Barcelona'da düzenlenen kura çekiminde yeşil kırmızılıları Genel Menajer Selim Çınar temsil etti.Pınar Karşıyaka, ekim ayında başlayacak Euroleague maratonunda rakipleriyle çift devreli lig usulüne göre karşılaşıp, Top 16'ya kalmak için ilk 4'e girmeye çalışacak. Beşince takım yoluna Eurocup'ta devam ederken, grup sonuncusu elenecek. Pınar Karşıyaka'nın rakiplerinden Barcelona Euroleague'de 2003 ve 2010'da şampiyon oldu. Yunan devi Panathinaikos'un 6, Zalgiris'in ise 1 Euroleague şampiyonluğu bulunuyor. Pınar Karşıyaka, Lokomotiv Kuban ve Stelmet Zielona'yla geçen sezon Eurocup'ta rakip olmuştu.

Genel Menajer Çınar kurayı, "Hangi gruba düşsek kolay olmayacaktı. Geçen sezonun kadrosunda büyük değişim olacak ama yine güçlü bir yapı oluşturacağız, Pınar Karşıyaka yine mücadeleci bir takım olacak. Camiamızda Euroleague için büyük heyecan var. İlk amacımız tur atlamak" dedi. Kuradan memnun olduklarını söyleyen Şube Başkanı Tamer Ustaoğlu ise, "Euroleague'de her takım güçlü. Böyle bir grubu bekliyorduk. Kadroda uyum sorununu çabuk aşarsak adımızı son 16'ya yazdırırız" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.