Seferberlik sürüyor

Karşıyaka yönetiminin başlattığı, ‘Hatıra bilet’ kampanyasında 5 binden fazla bilet satıldı. 15 bin hedefi için yoğun çalışma var

TFF 3. Lig 2. Grup'ta Van BŞB ile 20 Ocak'ta iç sahada oynanacak ikinci yarının ilk maçına 1 ay kala takıma mali destek sağlamak için hatıra bileti kampanyası başlatan Karşıyaka'da yönetim, verilen sözlerin tutulmasını bekliyor. Geçtiğimiz günlerde birçok kişi, kurum ve siyasilerden kampanya kapsamında toplu bilet sözü alan yönetim, toplanan tüm parayı futbol takımına dağıtacak. Karşıyaka'nın yapmış olduğu kampanyada şu anad kadar 5 binin üzerinde bilet satışı yapıldığı bildirildi.
Ancak toplu bilet alan bazı kişilerin henüz ödeme yapmadığı öğrenildi.
KATKI DEVAM ETSİN
Başlatılan kampanyaya Karşıyaka Belediyesi 1912, AK Parti Karşıyaka Teşkilatı 900, Atatürk Organize Sanayi 800, Azad Yeşil 500, Okşan Özdeker 400, Cihat Arslan ve Bostanlı Park Ekürü 200, Osman Avcı, Serhat Bayülken, Serdar Işıldar ile Vural Budak 100'er bilet alarak katkı sağlamıştı.
İDMANLAR İZMİR'DE DEVAM EDECEK
TFF 3. Lig 2. Grup'ta mücadele eden Karşıyaka, iki günlük iznin ardından Çiğli Selçuk Yaşar Tesisleri'nde dün ikinci yarı hazırlıklarına yeniden başladı. Yeşil-kırmızılı ekipte sağ ayak bileği bağlarında yırtık bulunan forvet Hakan Kuş dışında eksik futbolcu bulunmuyor.
Devre arasında İzmir'de kalmayı tercih eden Karşıyaka, 9 veya 10 Ocak'ta Tire 1922 ile Tire'de hazırlık maçı yapmayı planlıyor.
Karşıyaka, 20 Ocak 2019 Pazar günü evinde oynayacağı Van BŞB maçına kadar tesislerinde kamp yapacak.

GÖRKEM TÜRKYILMAZ​

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.