Göztepe’yi zorlu bir süreç bekliyor

İzmir ekibi 22 gün içinde 5’i Süper Lig ve 1’i kupa maçı olmak üzere 6 maça çıkacak.

Süper Lig'de istediği sonuçları alamayan ve çıkış arayan Göztepe'yi çok zorlu maçlar bekliyor. Sezonun ilk haftasında Denizlispor'u 5-1 mağlup ettikten sonra oynadığı 6 maçta 5 beraberlik ve 1 mağlubiyet alarak galibiyet yüzü görmeyen İzmir ekibi, 22 gün içerisinde 5'i Süper Lig ve 1'i Ziraat Türkiye Kupası olmak üzere 6 maça çıkacak. Göz-Göz bu zorlu periyottan zaferle çıkmak istiyor. Sarı-kırmızılı ekip, 22 Kasım'da sahasında Ankaragücü ile 30 Kasım'da deplasmanda Sivasspor ile 5 Aralık'ta sahasında Kayserispor ve 9 Aralık'ta yine sahasında Alanyaspor ile oynayacak. İzmir temsilcisi 13 Aralık'ta ise Çaykur Rizespor deplasmanına çıkacak. Göz-Göz 26 Kasım'da Ziraat Türkiye Kupası 4. Tur maçında Kırklarelispor ile sahasında karşılaşacak.

DEPREMZEDELERE DESTEK
Bu arada İzmir temsilcisinde sağ bek Gassama, stoperler Atınç ve Alpaslan, golcü Ideye ile orta saha oyuncusu Batuhan'ın sakatlıkları sürüyor. Öte yandan Göztepe, son oynadıkları Büyükşehir Belediye Erzurumspor müsabakasında futbolcuların giydiği formaların satışından elde edilecek geliri İzmir'deki depremden etkilenen vatandaşlara bağışlayacak. Kulüpten yapılan açıklamada, "MatchWornShirt. com" ile yapılan iş birliği sonucunda maç formalarının açık artırma ile satışa sunulacağı bildirildi. Sitede açık artırmaya konulan formalara en düşük 89 Euro teklif verilebiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.