Turizmde altın dönem

2014 turizm sezonu yaklaşırken, yaz dönemi için otellerin doluluk oranları yüzde 90'ları buldu. Ülke genelinde geçen yıla oranla yüzde 3-5 arasında artış meydana geldiğini dile getiren Kuşadası Turizm Tanıtma Vakfı Başkanı ve Siba Turizm Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İlbahar, Kuşadası'nın da bundan payını aldığını söyledi.
Barselona benzetmesi
Geçen yıla oranla Almanya pazarında yüzde 7, Hollanda, Belçika ve İngiltere pazarlarında yüzde 2 ila yüzde 3, İran pazarında ise dönemine göre yüzde 5 artış artış yaşandığını dile getiren İlbahar, Kuşadası'nda sezonun 15 Mayıs'tan sonra hızlanacağını söyledi. Haziran-Eylül döneminde otel rezervasyonlarının yüzde 80 doluluğa ulaştığını dile getiren İlbahar, "İran'dan her hafta İzmir'e bir uçak var. Bu da hem İzmir hem Kuşadası turizmi için çok önemli. Otellerdeki doluluk yüzde 100'e ulaşacak" dedi. Kuşadası'nın, limana sahip çıkılması gerektiğini de belirten İlbahar, "Kuşadası limanını işleten Ege Ports firmasıyla bir olup yatırımlarını artırması ve gelişmesine destek olmamız lazım. Türkiye'de şu an kruvaziyer limanlar arasında lider konumda bulunan Kuşadası limanının dünyada en çok geminin geldiği liman haline getirmek için elbirliğiyle mücadele edelim. Kuşadası'nı bir Barselona limanı yapmak hepimizin elinde" diye konuştu.
İBRAHİM UZUN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.