Yunus Karakaya

Bakan değil gören olun

İnsanoğlu her ne konumda olursa olsun bakan değil gören olmalı. Alın size bir örnek.
CHP Genel Başkan Yardımcısı ve İzmir Milletvekili Adayı Selin Sayek Böke ile İzmir Birinci Bölge Milletvekili Adayı Murat Bakan, Buca Tekstil Organize Sanayi Bölgesi'nde (BEGOS) sanayiciler ve işçilerle bir araya geldi. Böke ve Bakan'a tekstil fabrikalarını ziyaretleri sırasında İl Başkanı Bedri Serter ve Buca Belediye Başkanı Levent Piriştina da eşlik etmiş. CHP Milletvekili adayları tabii orada seçimlerle ilgili bir sürü vaatlerde bulunmuşlar. CHP'liler bakmışlar ama BEGOS'daki yol sorununu görememişler sanırım.
Diyorum ki milletvekili adayları Selin Sayek Böke, Murat Bakan, CHP İzmir İl Başkanı Bedri Serter ve Buca Belediye Başkanı Levent Piriştina Begos'daki yolların durumunu da bir görselerdi. BEGOS yönetiminin yolların düzeltilmesi için CHP'li İzmir Büyükşehir Belediyesi ve Buca Belediyesi'ne yaptıkları başvurulara nasıl cevap aldıklarını sorsalardı? İki belediyenin neden topu birbirine attığının sebebini öğrenselerdi.

MHP'nin etkili isimleri

Gelelim MHP'nin sahadaki isimlerine. 7 Haziran'da MHP, İzmir'de oyunu arttırarak geçen döneme göre milletvekili sayısını arttırırsa bunda özellikle Aslan Savaşan, Senem Kılıç, Murat Koç, Neslihan Çelik, Taşkın Işık ve Serdar Mersin gibi isimlerin önemli payı olacak.
MHP'den 1. Bölge 2. sıradan aday olan Aslan Savaşan'ı uzun yıllardır tanırım. Alsancak Devlet Hastanesi Başhekimliği döneminde oldukça başarılı hizmetlere imza attı. Gerçi Altay Kulübü Başkanlığı döneminde başarısız bir grafik çizse de bunda siyah beyazlı camianın önemli isimlerinin takımına sahip çıkmamasının da payı büyük. Ama siyasete çabuk alışmış.
MHP 1. Bölge 3. sıra adayı Senem Kılıç, milliyetçi bir ailenin çocuğu. MHP'ye gençlik döneminden başlayıp bugün de dahil olmak üzere gönül bağı, kendince hizmeti ve de bağlılığı bulunan bir babanın kızı.
Politikaya girmek noktasında herhangi bir teması olmamasına, kendini bir anda içinde buluvermesine rağmen 40 yıllık siyasetçi gibi.
'Topuklu' ama erkeklerden geri de kalmıyor. Öyle ki 1 günde tam 21 bin 650 adım atıp 1.200 kişiyle görüşebilecek kadar inanılmaz enerjik ve dinamik.
İkinci Bölge'de MHP'nin ikinci sıra adayı Murat Koç, MHP'nin 2. seçim bölgesinde sahaya sürdüğü bir isim. Adaylığı ilk açıklandığında kendisinden böyle bir performans beklemiyordum. Ekibini değiştirip kendine yeni bir ekip kuran Murat Koç, sahada etkili bir grafik çiziyor.
MHP İzmir Milletvekili adaylarından Neslihan Çelik ise 2. Bölge'de alan çalışmalarıyla dikkat çekiyor. Çelik'in bir ayağı Ankara'da olsa da İzmir'deki alan çalışmalarında MHP'nin oyunu arttırmak için varını yoğunu ortaya koyuyor.

LDP'nin seçim vaatleri

7 Haziran seçimlerinde İzmir 2. bölge seçmeninden oy isteyecek Liberal Demokrat Parti Genel Başkanı Cem Toker ile kısa bir sohbet etme imkanı buldum. Toker bu sohbet sırasında partisinin seçim beyannamesinden de bahsetti. LDP'nin seçim beyannamesinde en büyük yeri hayvan haklarıyla ilgili kısım kaplıyor. LDP'nin hayvan hakları yasasını değiştirerek hayvanlara uygulanan şiddeti kabahat olmaktan çıkarıp cürüm olarak kabul etmeyi, suçlunun cezasını sabıka kaydına işletmeyi vaat etmesini beğenmediğimi söylersem yalan olur.
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.