Yeni sezon ucuzlukla açıldı


Mağazalar hem genel akım gereği yüksek fiyatlı başlangıç politikasını terk etti hem de yaz aylarında çekilen satış zorluğunu göz önünde tutarak hareketi öne çekmeyi planladı
Giyim sektöründe, kış sezonunun son demleri yaşanırken, yeni sezon koleksiyonlarını tüketiciyle buluşturma telaşı da coşkulu biçimde başladı.
Vitrinler baharın enerjisine bürünürken, yazın gelmesini dört gözle bekleyen tüketciler de yeniliklerle içlerinin açıldığını belirterek memnuniyeterini dile getiriyor.
Çok memnunlar çünkü yeni sezon tasarımları birbirinden albenili ve bir o kadar da ekonomik. Bir yanda yüzde 70'leri bulan indirimlerle kış sezonu tasarımları, öte yanda çiçeği burnunda, çoğu çiçek desenli ve de cazip fiyatlı yeni sezon ürünleri...
Markalar da belirledikleri yeni sezon fiyatlarıyla müşterilerini çok şaşırttı. Firma yetkilileri, son birkaç yıldır giyim sektöründe yaşanan bu başlangıçta indirimli fiyat politikasını, tüketiciler için fakat aynı zamanda kendi çıkarlarına da olan bir proje olarak açıklıyor.
Üretici az satmak yerine sürümden kazanmayı, stok kalması riskini azaltmayı hedefliyor. Tüketici de tek ürün alabileceği para ile neredeyse iki ürün alabilme avantajını kazanıyor.
YAZ BEREKETİ
"Sezon başı olmasına rağmen fiyatlar, indirim dönemlerine yakın durumda. Özellikle sezon başında uçuk fiyatlarla karşılaşmayı bekleyen müşteriler, bu fiyatları görünce çok şaşırıp bir yerine iki alıyor" diyen mağaza yöneticileri, yaz indirimlerini erken başlatma nedenlerini bir de "İzmir'de yaz sezonu tatil gibi geçiyor. Halk kıyılara akın ediyor. O bakımdan satışları erken yapmak her iki tarafın da yayarına" diye açıklıyorlar.
Yaz sezonunda sayfiye yerlerinde kullanacakları giyimleri ucuza alma imkanı bulduklarını söyleyen tüketiciler ise "Yaz indirimleri kışa göre çok daha fazla oluyor. Firmalar nihayet İzmirli tüketici gerçeğini öğrenebildiği için de ayrı bir mutluluk duyuyoruz. Bu koşullarnda mevsim her iki taraf için de bereketli geçer" diyor.
NE, NEREDE, KAÇA?
Çarşıda hangi ürünler kaça satılıyor... Sezon başı ucuzluğu gerçekten var mı, yok mu? Bunu koltuklarınızda otururken kontrol edebilmeniz için çeşitli mağazalardan yeni sezon ürün fiyatlarını aldık. Alışveriş yaptığınız mağazanın geçen sezon fiyatlarıyla karşılaştırın lütfen.
* BENETTON 0-12: Tişörtler 19.95 TL, elbiseler 69 TL, pantolonlar 79 TL, etekler 55 TL, ayakkabılar 99 TL, gömlekler 59.95 TL'den,
* COCO: Bluzlar 69 TL, elbiseler 129 TL, pantolonlar 159 TL'den,
* GILL'S: Tişörtler 35 TL, elbiseler 59 TL, etekler 45 TL, jeanler 89 TL'den,
* FUESS: Tişörtler 99 TL, ayakkabılar 169 TL, jeanler 229 TL, gömlekler 149 TL, elbiseler 279 TL,
* KİĞILI:
* LCWAIKIKI:
* MAVI:
* MARKS&SPENCER:
* MANGO:
* SOFTONE: Elbiseler 59 TL, tişörtler 29 TL, şortlar 69 TL, etekler 69 TL, bluzlar 89 TL, fluarlar 9.95 TL'den,
* TALLY WEIJY: Tişörtler 12.95 TL, şortlar 39.95 TL, elbiseler 39.95 TL, abiyeler 54 TL, pantolonlar 39.95 TL, ayakkabılar 39.95 TL, çantalar 32.95 TL'den,
* TOMMY HILFIGER: Tişörtler 59 TL, jeanler 219 TL, elbiseler 269 TL, etekler 199 TL, gömlekler 169 TL'den başlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.