'Sakin Şehir Akyaka'nın nüfusu bayramda 20 kat arttı

Muğla'nın Ula ilçesinin 'Sakin Şehir' unvanlı Akyaka Mahallesi'nde bayram tatili yoğunluğu sürüyor. Trafiğin felç olduğu Akyaka'nın 4 bin olan nüfusu, bayramda 20 kat artarak 80 bine ulaştı.

Cittaslow Uluslararası Koordinasyon Komitesi tarafından 2011 yılı haziran ayında 'Sakin Şehir' ilan edilen Akyaka'da Kurban Bayramı tatiliyle başlayan yoğunluk, devam ediyor. Bayram tatilinin 4'üncü gününde akın akın Muğla'ya gelen yerli ve yabancı turistler, karayolunda uzun kuyruklar oluşturdu, günübirlik tatilcilerin gözdesi Akyaka'da ise nüfus patlaması yaşandı. Akyaka'nın girişinde yaklaşık 3 kilometrelik araç kuyruğu oluştu.

Hava sıcaklığının 38, deniz suyu sıcaklığının 27 derece ölçüldüğü 'Sakin Şehir' unvanlı mahallenin 4 bin olan nüfusu, 20 kat artarak 80 bine ulaştı. Tatilciler, mavi bayraklı halk plajında gün boyu denize girip, güneşlendi.

Ula Belediye Başkanı Özay Türkler, Akyaka'nın, tarihi ve doğal güzellikleri bir arada barındırdığını belirterek, "Bayram tatili nedeniyle yaşanan yoğunluk sürüyor. Akyaka Mahallemizin nüfusu bayramda 80 bine ulaştı. Misafirlerimizin doğaya olan hassasiyetini aynı şekilde sürdürmelerini rica ediyorum. Akyaka'yı bir önceki kuşaktan devraldığımız haliyle bir sonraki kuşağa aktarmak hepimizin ana hedefi olmalı" dedi.

Aydın'da tatilciler trafikte yoğunluk oluşturuyor Karadan, denizden ve havadan Bodrum'a turist yağdı

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.