Otomobil'de 2009'un en fazla büyüyen markası Chevrolet

Chevrolet, Otomotiv Distribütörleri Derneği'nin verilerine göre toplam otomobil pazarında 2009 yılında en fazla büyüyen marka oldu. Chevrolet 2009 yılında 2008 yılına kıyasla yüzde 92.60'lık bir büyüme ile birincilik tahtına oturdu. 2008 yılını 5.404 adetlik satış ile kapatan Chevrolet, 2009 yılında 10.408 adetlik satış ile yüzde 92.60'lık bir büyüme gösterdi.
Chevrolet Otomotiv Genel Müdürü Murat Aydın bu büyümenin gurur verici olduğunu belirterek şu açıklamalarda bulundu: "Son derece rekabetçi olan Türkiye pazarında 2009 yılında en fazla büyüme oranına sahip marka olmak bizim için gurur verici. Satmakta olduğumuz otomobilleri tedarik süresi uzun olmasına rağmen bu başarıyı elde etmemiz bayilerimiz ile son derece etkin bir ilişki içinde olmamız, pazarlama iletişimine önem vermemiz ve iletişimde marka değerlerini öne çıkarmamız ve LPG dönüşümü gibi yaratıcı ve öncü çalışmalara imza atmamız ile mümkün oldu. 2009 Nisan ayında piyasaya sunduğumuz Cruze, 7 aylık fiili satışa rağmen satış hedefini yüzde 110 aştı. 4x4 SUV segmentindeki başarılı modelimiz Captiva ise 2009 senesini kendi segmentinde lider olarak kapattı. Chevrolet markamız önümüzdeki 2 yıl içinde yeni model atağı ile ülkemizdeki otomobil alıcılarını daha fazla heyecanlandıracak."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.