Tesco Kipa her alanda büyüyor


Kipa, Mart 2011 - Şubat 2012 mali yılında 8 extra mağaza, 11 süpermarket ve 8 express mağaza açarak satış alanına yaklaşık 57 bin metrekare daha ekledi. CEO Paul Ritche, "Mali yılımızı 23 şehirde 148 mağaza ile kapattık. Koplam 9 bin kişiye istihdam sağlıyoruz" dedi

Tesco PLC sonuçlarının Londra'da açıklanmasının ardından Tesco Kipa CEO'su Paul Ritchie Tesco Kipa'nın da Türkiye'de gerek kapsam gerekse boyut açısından büyüdüğünü söyledi. Kipa'nın Mart 2012 - Şubat 2013 mali yılında da aynı oranda güçlü bir büyüme beklediğini ve satış alanını yaklaşık 60 bin 400 metrekare artırmayı planladığını belirten Ritchie, "Yeni mağaza açılışlarıyla şirketimizi büyüttüğümüz, yoğun bir programla eski mağazalarımızı yenilediğimiz, müşterilerimize en uygun fiyatlı ürünleri ve en renkli promosyonları sunmak için çalıştığımız bir yılı daha geride bıraktık. En iyi uluslararası uygulamalarımızdan biri olan ClubCard'ın daha birinci yılında Ege'de 650 bin kişiye ulaştık. ClubCard halen 79 mağazamızda kullanılabiliyor. Bu yıl tüm müşterilerimizi ClubCard sahibi yapacağız" dedi.
"EXTRA"LAR TUTULDU
Ritchie 35 alışveriş merkezi ile Türkiye'nin en büyük AVM işletmecisi olan Kipa'nın artık AVM Kiralama ve Yönetim danışmanlığı hizmeti vermeye başlayacağını duyurdu. Orta Avrupa ile aynı zamanda açılan Extra formatındaki mağazaların Türk müşterilerce çok beğenildiğini belirten Ritchie "Extra mağazalarımızda ortalama 7 bin metrekarelik bir satış alanında zengin ürün çeşitliliği, mükemmel bir düzen ve avantajlı promosyonlar var. Son çıkan ürünlerin yer aldığı elektronik reyonlarımız ve tüketicilere seçimlerinde yardımcı olan Kipa Teknik Ekibimiz müşterilerimizce çok beğeniliyor. Bu yıl amacımız, Extra mağazalarımızın sayısını artırmanın yanı sıra, kalitemizi daha da yükseltmek olacak."
Kipa Mart 2011 - Şubat 2012 mali yılında 8 Extra mağaza, 11 süpermarket ve 8 Express mağaza açarak satış alanına yaklaşık 57 bin metrekare daha ekledi. Ritchie "Mali yılımızı, 23 şehirde 148 mağaza ile kapattık. Koplam 9 bin kişiye istihdam sağlıyoruz" dedi. Kipa'nın Ardaş A.Ş. ile yaptığı bir anlaşmayla bu şirketin Trakya'da bulunan 20 adet küçük formatlı mağazasının kira ve demirbaş haklarını devralarak bölgedeki varlığını güçlendirdiğinin altını çizen Tesco Kipa CEO'su, "Marmara ve Trakya bizim için öncelik taşıyor. Mağazalarımızın bir kısmını yenilediğimiz İstanbul'da artık dört hipermarket, iki extra, altı süpermarket ve bir ekspres mağazamız var" diye konuştu.
Ödül avcılığı yapıyor
2011'in tüm dünya ekonomisi için zorlu bir yıl olmasına rağmen Türkiye pazarının dinamik ve büyümeye dönük yapısını gören Tesco Kipa'nın CEO'su Paul Ritchie, "Bu nedenle Türkiye'deki yatırımlarımızdan vazgeçmedik" dedi. Kipa'nın kazandığı ödüllerden gurur duyduklarını belirten Ritchie "2011-2012 döneminde 'İzmir'e Yön Verenler' ödülüne layık görüldük. Türk Patent Enstitüsü'nün 'Marka' ödülünü aldık. Bu yıl Gümrük ve Ticaret Bakanlığının 'Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma' ödülünü kazanan tek perakendeci olduk. Benim için en anlamlı ödüllerden biri ise Türk Kızılayı'nın bize verdiği üstün hizmet madalyası oldu. 'Okullara Destek' pojesiyle de İzmir ve Derince'deki okulların ihtiyaçlarına hatırı sayılır ölçüde maddi destek sağladık" dedi. Ritche, geçen yıl Orta Avrupa'ya sunulan balık, simit ve baklavanın ardından bisiklet ve züccaciye ürünleri de çeşitli ülkelerin raflarında yer aldığını da belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.