Turizm sektörü 2022 için tanıtımlara başladı

DESTİNATİON İzmir Başkanı, ETİK ve SKAL İzmir Yönetim Kurulu Üyesi Bülent Tercan, pandemide 2020 ve 2021'in turizm sektörü için zorlu geçtiğini ama Turizm Bakanlığı'nın Güvenli Turizm Belgeleme Sistemi'ni hayata geçirmesiyle ciddi avantaj elde edildiğini söyledi. Tüm otellerin Güvenli Turizm sertifikalarını aldıklarını ve tesislerinde titizlikle bunun gereklerini yerine getirdiklerini beliren Tercan, "Bu sayede yerli ve yabancı turiste güven geldi, turizmde çarklar yavaşlasa da dönmeye devam etti. Pandemi, 2022 yılında da farklı varyantlarla devam edecek. Ama Türk turizminin artık pandemi ile turizm yapabilme kabiliyeti var. Şimdi zaman reklam, tanıtım zamanı. Tüm bölgeler 2022 yılında daha fazla turist çekebilmek için tanıtımlara ağırlık veriyor" diye konuştu.

İZMİR'İN HEDEFİ 5 MİLYON
İZMİR'İN kültür, tarih ve din turizmi ile 2022 yılında adından söz ettireceğini belirten Tercan, "Hıristiyanlık için büyük önemi olan 7 kilise İzmir ve çevresinde. Bu değer çok iyi tanıtılıp nitelikli, kişi başı daha fazla para harcayan turist İzmir'e çekilmeli. Unesco Miras Listesi'ne giren Bergama ve Efes iyi tanıtılmalı. Dünyanın en eski açık hava çarşısı Kemeraltı İzmir'de. İzmir'de deniz, kum, güneş, tarih, kültür, gastronomi, lifestyle var. İzmir'in hedefi yakın gelecekte yılda 5 milyon turist ağırlamak olmalı" dedi.

TOLGA TEKİN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.