Başkan Erdoğan: Bu trenden inenler, geri dönemezler

Partisinin Şanlıurfa mitinginde AK Parti davasından dönenlere tepki gösteren Başkan Erdoğan, “Bu trenden inenler bir daha geri dönemezler. Bu davada bu treni terk edeni bu can bu tende oldukça bir dahak abul etmeyiz. Kimle yola çıktıysak ihanet etmezse onla yola devam ederiz” dedi.

Başkan Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Şanlıurfa mitinginde 31 Mart yerel seçimleri öncesi önemli açıklamalarda bulundu. Erdoğan, özetle şunları söyledi: Şanlıurfa, ilmin, irfanın, medeniyetin şehri. Urfa'yı ne kadar anlatsak, ne kadar yüceltsek azdır. Bugün bakıyorum karşımda ucsuz bucaksız bir kalabalık. Bugüne kadar hep bizim yanımızda yer aldınız. İnşallah 31 Mart seçimlerinde bu kader arkadaşlığımızı daha ileri taşıyacağız. Şehrimizi her anlamda 2023 hedeflerimize hazır hale getireceğiz. Karşımızda kimin kiminle yürüdüğünü de en iyi siz biliyorsunuz.
SAKIN OYUNLARA GELMEYİN
Biz ülkemiz için gece gündüz çalışıyoruz. Bazı tezgahlara, oyunlara sakın gelmeyiniz. Neymiş beyefendi aday olmamış... Ne dava var ne bir şey... Menfaat nerede ise oraya gidiyorlar. Bu trenden inenler bir daha bu trene binemezler. Bu davada bu treni terk edeni bu can bu tende oldukça bir daha bu trene kabul etmeyiz. Kimle yola çıktıysak ihanet etmezse onla yola devam ederiz.
KİMSENİN GÜCÜ YETMEYECEK
Şanlıurfa'dan tüm Türkiye'ye sesleniyorum. Türkiye'de Kürdistan diye bir yer var mı? Bu beyefendi Kürdistan özlemiyle yatıp kalkıyorsa Irak'ın kuzeyinde Kürdistan var. Buyursun oraya gitsin. Türkiye'yi bölmeye kimsenin gücü yetmeyecek. Cudi'de Gabar'da hatta Kandil'de inlerine girdik. Benim milletimin huzurunu kim kaçırıyorsa biz onların kapısını çalarız.
HIZLI TRENİN NE İŞİ VAR DEDİLER
Dün Mardin'e hızlı tren müjdesi verdiğini hatırlatan Erdoğan, "Benim ardından bölücü terör örgütünün partisinin başındaki zat Mardin'de hızlı trenin ne işi var dedi. Biliyorum oraya hızlı tren gelince bunlar o trenden istifade edecekler. Yıllar yılı CHP, yapılan herşeyin karşısına dikilmedi mi? Köprülere, tünellere, Marmaray'a her şeye karşı çıktılar. Şimdi İstanbul'u İzmir'e bağlıyoruz, ona da karşı çıkıyorlar. 17 yılda Şanlıurfa'ya 45 katrilyon liralık yatırım yaptık. Bu sıradan bir olay değil. GAP'ın en önemli ayağı Şanlıurfa'dır. Şimdi yeni sulama kanalları yapıyoruz. Suruç Tüneli'ni sizlerle beraber hizmete açtık. Şanlıurfalı çiftçiye 17 yılda 10 katrilyon destek verdik. Tarımsal sulamada yaptığımız yüzde 12'lik indirimi devam ettiriyoruz. Şanlurfa'da 5 yeni Organize Sanayi Bölgesi daha kuruyoruz. Bir Teknopark ve ARGE merkezi kurduk. Yaklaşık 54 bin kişilik ek istihdam sağladık. Allah birliğimizi, beraberliğimizi devam ettirsin" dedi.
​GÖBEKLİTEPE ÖREN YERİ TÖRENLE AÇILDI
Göbeklitepe Ören Yeri, Başkan Erdoğan'ın katıldığı törenle hizmete açıldı. Geçtiğimiz yıl dünya geçici mirasına giren Göbeklitepe'nin açılışında konuşan Erdoğan, "Bölgede hayata geçirilen yatırımlar bizzat terör örgütü tarafından sabote edildi. Terörün istismar ettiği ne varsa hepsini ortadan kaldırarak bu fasit daireyi kırdık" dedi. Ülkemizin medeniyetler beşiği olduğunu da söyleyen Erdoğan, "Ülkemiz açık hava müzesidir. Yoğun bir çalışmanın ortaya koyulması lazımdır. Göbeklitepe insanın dünyada asıl varlık gayesine ışık tutuyor. Biraz geç de olsa ülkemizin bir değeri, önemli bir kültür varlığı tescillenmiş oldu. Böyle bir ülkenin UNESCO dünya mirası geçici listesinde 77 eseri olması bizim için kafi değildir" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.