MIPIM’e Göbeklitepe çıkarması

Dünyanın en büyük gayrimenkul fuarı kabul edilen MIPIM’de görücüye çıkarılan Göbeklitepe maketi, Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum ile Çevre ve Şehircilik Bakan Yardımcısı Fatma Varank tarafından da ziyaret edildi

Bu yıl 'Geleceği etkilemek' temasıyla, Fransa'nın Cannes kentinde 30'uncu kez kapılarını açan MIPIM Gayrimenkul Fuarı'na Türkiye, Göbeklitepe maketi ile damga vurdu. Dünyanın lider mimari maket tasarım şirketi RJ Models'in hazırladığı maket, ilk kez görücüye çıktı. Büyük ilgi gören Göbeklitepe maketini Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum ile Çevre ve Şehircilik Bakan Yardımcısı Fatma Varank da ziyaret etti. Bakan Kurum, MIPIM'e 100'ün üzerinde ülke, yaklaşık 4 bin yatırımcı ve 500'ün üzerinde yerel yönetimin katıldığını belirterek, "Fuar çerçevesinde 1 milyon kartvizit el değiştiriyor. Bu birliktelik sektörümüz ve sektörümüzün geleceği adına çok önemli" dedi.

MARKA ŞEHİRLER
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) de MIPIM'de uluslararası yatırımcılarla buluştu. GYODER Başkanı Feyzullah Yetgin, Türkiye gayrimenkul sektörünün dünya ile kıyaslandığında daha çok potansiyel içerdiğine dikkati çekerek, "İstanbul önemli bir marka şehir. Ama bu çok özel şehrin özelliklerinin, yatırımcı gözünde nasıl bir fizibilite sunduğunu bizim anlatmamız, paylaşmamız lazım. Bu noktada MIPIM ekosistemi çok önemli" dedi. Yetgin, şunları söyledi: "MIPIM, mevcut veya planlanan büyük gayrimenkul projelerine ortak bulunması açısından önemli bir platform."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.