Çiğli Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü, vatandaşlardın vergilerini daha kolay ödeyebilmesi için modern bir tasarıma sahip yeni hizmet binasına taşındı. Mali Hizmetler Müdürlüğü, Çiğli Belediyesi binasının arka tarafındaki 470 metrekarelik zemin katta hizmet vermeye başladı. 66 personelin görev yaptığı müdürlükte, daha önce belediyenin üç ve dördüncü katında farklı yerlerde hizmet veren evrak kayıt, tahakkuk, vezneler, icra, haciz, tebligat dış elemanlar ile asker ailesi birimleri bir araya toplandı. Modern ve kaliteli hizmet verilmesi amacıyla tasarlanan birimde vatandaşın beklememesi ve işlerini hızlı çözebilmesi için tüm birimlere numaratör ve borç sorgulama sistemi de konuldu.
TÜM BİRİMLER BİR ARADA
Çiğli Belediye Başkanı Metin Solak, vatandaşın vergisini beklemeden, kolayca ödeyebilmesi ve diğer işlemlerini çözebilmesi için rahat, ferah ve modern bir birim oluşturduklarını söyledi. Daha önce farklı yerlerde bulunan müdürlük içi birimleri de tek çatı altına topladıklarına dikkat çeken Başkan Solak, amaçlarının en iyi ve kaliteli hizmeti Çiğli halkına sunmak olduğunu vurguladı.
Başkan Solak sözlerini şöyle sürdürdü: "Bu müdürlükte işi olan vatandaş daha önce belediyenin üç ve dördüncü katında farklı yerlerde bulunan birimlerine gidiyordu. Hem işlerin daha da kolaylaşması, hem de zaman açısından sıkıntının ortadan kaldırılması adına birimleri tek çatı altında topladık. Daha kaliteli hizmet ürettiğimiz için vatandaşımız da personelimiz de bu durumdan çok memnun."