Dikkat çeken detay! İzmir'de sandığa gitmeyenlerde büyük artış

İzmir’de sandığa gitmeyen sayısının yüksekliği yine dikkat çekti.Kaynak: İzmir'de sandığa gitmeyenlerde büyük artış

Kayıtlı 3 milyon 253 bin 745 seçmenden 2 milyon 735 bin 130'u oy kullandı. Böylece 518 bin 615 İzmirli sandığa gitmemiş oldu. 2015'in 7 Haziran'da yapılan seçimde 385 bin, 1 Kasım 2015'te yapılan seçimde ise 379 bin kişi sandık başına gitmemişti.

İzmir'de kesin olmayan sonuçlara göre CHP'nin Büyükşehir adayı Tunç Soyer yüzde 58, AK Parti İzmir Büyükşehir Belediye Başkan adayı Nihat Zeybekci yüzde 38.5 oy aldı. Soyer 1 milyon 545 bin 358, Zeybekci 1 milyon 028 bin 544 oy aldı.

OY KULLANMAYAN PARTİSİ YİNE YÜKSEK!

Kayıtlı 3 milyon 253 bin 745 seçmenden 2 milyon 735 bin 130'u oy kullandı. Böylece 518 bin 615 İzmirli sandığa gitmemiş oldu. Geçersiz oy sayısı ise 71 bin 628 olarak gerçekleşti. Böyle 590 bin 243 İzmirlinin "tercihi" sandığa yansımamış oldu.

7 HAZİRANDA 385 BİN 1 KASIMDA 379 BİN KİŞİ

2015'in 7 Haziran'da yapılan seçimde 385 bin, 1 Kasım 2015'te yapılan seçimde ise 379 bin kişi sandık başına gitmedi.

BUCA REKOR KIRDI!

İzmir'in oy deposu ilçesi Buca'da sandığa gitmeyenlerin sayısı 68 bin 413 olarak gerçekleşti.

SANDIĞA GİTMEYEN SEÇMENİN İLÇE SAYILARI

Bayraklı: 37 bin 765

Buca: 68 bin 413

Karabağlar: 63 bin 732

Karşıyaka: 46 bin 376

Konak: 54 bin 548

Bornova: 52 bin 551

Gaziemir: 14 bin 170

Çiğli: 23 bin 925

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.