İZSU’da e-randevu sistemi devam edecek

Koronavirüs önlemleri çerçevesinde şubelerinde elektronik randevu sistemine geçen İZSU Genel Müdürlüğü başarılı olan uygulamayı normalleşme sürecinde de devam ettiriyor. Sosyal mesafenin korunmasını sağlayan ve bekleme sürelerini azaltan e-randevu sisteminden 20 Nisan’dan bu yana 13 bin İzmirli faydalandı.

Koronavirüs salgınının yayılma riskini azaltmak için elektronik randevu sistemine geçen İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, normalleşme süreciyle birlikte uygulamayı kalıcı hale getirdi. Abonelerin hizmet merkezlerinde sıra beklemeden işlemlerini gerçekleştirdiği elektronik randevu sistemine İzmirliler yoğun ilgi gösterdi. 20 Nisan Pazartesi gününden itibaren hizmet veren sistemden 13 bin abone yararlandı. İZSU Genel Müdürlüğü sosyal temasın önlenmesi amacıyla başlattığı sistemin yanı sıra şubelere giriş çıkışlarda ateş ölçme ve ellerin dezenfekte edilmesine yönelik uygulamalarını sürdürüyor.Aboneler e-randevudan memnun İzmirliler, 30 ilçede hayata geçen ve normalleşme sürecinde de devam eden randevu sisteminden memnun.

Telefonla ve internet üzerinden başvuru yapan abonelerin randevu saatleri personel sayısına göre ortalama 15 dakika aralık gözetilerek belirleniyor. Abone işlemlerinin yapıldığı katta önlem amacıyla veznedar sayısı kadar işlem alınıyor. Yeni sayaç işlemi için geldiğini belirten abonelerden Hülya Akçağ, "Sıra alıp beklemektense telefonla randevu alıp işlemlerimizi yapmak büyük kolaylık oldu. Randevu saatim gelince sıra beklemeden işlemlerim yapıldı" şeklinde konuştu.

Zekeriya Çağdaş Tezer ise "Randevu sisteminden önce yığılmalar oluyordu ve normalleşme sürecinde de randevu sisteminin devam etmesi büyük bir rahatlık oldu. Randevu sistemi sayesinde bir problem yaşamadım" dedi.

NASIL RANDEVU ALINIYOR?
İZSU Genel Müdürlüğü'nün web sitesi üzerinden (www.izsu.gov.tr) veya 185 numaralı çağrı merkezini arayarak randevu alınabiliyor. Randevu günü ve saati abonelere SMS ile bildiriliyor. Aboneler belirtilen saat dilimi içerisinde abone hizmet merkezlerine gitmeleri halinde sıra beklemeden işlemlerini yaptırabiliyor. Vatandaşlar yeni abonelik, isim değiştirme, ilişik kesme, teminat iadesi, yüksek tüketime itiraz, endeks işletmesi, kesilmiş suların yeniden açılması gibi işlemlerini bu hizmetle gerçekleştirebiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.