Referandum sloganında Türkiye’ye DÖRT MESAJ

AK Parti’nin referandum sürecindeki sloganında, ‘demokrasi, refah, birlik ve güçlü Türkiye’ temalarına vurgu yapılacak. Kampanya hakkında bilgi veren Genel Başkan Yardımcısı Yılmaz, “15 Temmuz’da şehit olan reklamcı Erol Olçok’un şirketiyle çalışmaya devam edeceğiz” dedi

Cumhurbaşkanlığı sistemiyle ilgili anayasa değişikliği Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın onayını beklerken, AK Parti kampanya hazırlıklarına hız verdi. Referandumun taşıyıcı sloganında 'demokrasi, refah, birlik, güçlü Türkiye' olmak üzere dört başlığa vurgu yapılacak. Referandum sürecinde bir ilk de yaşanacak. 'Seçim değil, milli mesele' vurgusuyla ilk kez sivil örgütler, cumhurbaşkanlığı sisteminin ülkeye kazandıracaklarını anlatacak.

PARTİ DIŞI SEÇMENLER

AK Parti Tanıtım ve Medyadan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Cevdet Yılmaz, kampanyaya yönelik mutfak çalışmasını anlattı.
Yılmaz, kampanyayı 15 Temmuz'da şehit olan reklamcı Erol Olçok şirketiyle çalışmaya devam edeceklerini, ihtiyaca göre başka şirketlerden de destek alacaklarını belirterek, "Slogan, afişler konusunda mutfak çalışması başladı. Sloganların yer aldığı broşürler basılacak. Sivil toplum kuruluşlarının kampanyanın parçası olması önem taşıyor. Bu seçim değil milli bir mesele. O yüzden seçmen tercihleri değişiyor. Parti dışı kesimleri de içermeli" diye konuştu.

TAŞIYICI BİR SLOGAN OLACAK

AK Parti il teşkilatlarının da 'kararımız evet' kitapçıklarından bastıracağını anlatan Yılmaz, "Bu kitapçıkta slogan kullanmadık. İnsanların zihninde kalmasın istiyoruz. Sloganlarımızın yer aldığı broşürler için çalışılıyor. Taşıyıcı bir sloganımız olacak, sonra da nihai bir sloganımız olacak. Toplumun beklentileri, tartışmaları değerlendirerek bir seçim yapacağız. Toplumdaki duyguları yakalamamız önem taşıyor. Bu analiz gerektiriyor. O yüzden derin bir çalışma yapılıyor" diye konuştu.

SİVİL ÖRGÜTLER DE KATILMALI
Bunun bir 'seçim değil, sistem değişikliği oylaması' olduğunu vurgulayan Yılmaz, sivil örgütlerin de kampanya sürecine katılması gerektiğini söyledi. Yılmaz, şöyle devam etti: "Genel seçim kampanyası beklenmemeli. Seçimde aday, partinize çağırırsınız. Burada bir konu hakkında evet, hayır demeye çağırıyorsunuz. Cumhurbaşkanını halk seçsin diye sorduğumuzda yüzde 69, anayasa değişikliğinde yüzde 58 destek aldık. Cumhurbaşkanımız yüzde 52 oy aldı. Bu paketleri genel seçimle karıştırmamak lazım. Farklı partilerden insanlar da destek verebiliyor. Bu milli mesele, ülke geleceğiyle ilgili, seçmen tercihleri farklı olabiliyor. Kampanya parti gibi sivil toplum, iş dünyası, sendikalar, yerel yönetimler, üniversiteler tüm kesimi ilgilendiriyor. Her biri kendi sahasında bu kampanyaya katılacaktır diye düşünüyorum. Cumhurbaşkanı onayının ardından yapılacak anketlerde daha sağlıklı sonuçlar alınabilir. Bu bir kişi, hükümeti oyladığı bir seçim değil. Ülkenin geleceğiyle ilgili hükümet sistemiyle ilgili oylama olacak."

TEŞKİLATLARA 'EVET' DERSİ

AK Parti il, ilçe teşkilatları, belediye başkanları, kadın ve gençlik kollarıyla anayasa değişikliğine ilişkin Ankara'da bilgilendirilecek.
Çarşamba günü ilçe başkanlarıyla yapılacak toplantıda da kampanya süreci, vatandaşa sistemin nasıl anlatılacağına ilişkin bilgiler verilecek. Bu çalışmaların ardından propaganda süreci başlayacak. İl, ilçe teşkilatları kapı kapı dolaşacak. Taşıyıcı sloganda özellikle cumhurbaşkanlığı sisteminin ekonomiye etkisi, refah getireceği vurgulanacak. Demokrasinin kökleşeceği, birliğin, huzurun pekişeceği, Türkiye'nin dış dünyada güçleneceği mesajı verilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.