İnsan bu pastaları kesmeye kıyamaz

‘Tatlı yiyelim tatlı konuşalım’ diyeceğiz ama İzmirli 6 dil bilen Gülşah İlter Sarışık’ın yaptığı muhteşem pastalara kıyılacak gibi değil. İtalya’da pastacılık eğitimi gören Gülşah Hanım, son günlerde en çok hindi şeklindeki yılbaşı pastası siparişi alıyor

İzmirli tercüman Gülşah İlter Sarışık, 2001 senesinde Ankara Üniversitesi Dil Tarih Fakültesi Japon Dili Edebiyatı ve ardından Bilkent Üniversitesi İngilizce, Fransızca, Türkçe mütercim tercümanlık bölümlerini bitirdi.

ON PARMAĞINDA ON HÜNER
Türkiye'de aynı anda İngilizce ve Japonca tercümanlık yapabilen tek kişi olan, 6 dil bilen Şarışık, mesleğini devam ettirirken bir yandan da pastacılık üzerine açılan eğitimlere katılmaya karar verdi. Gülşah Hanım, tercümanlıktan sonra pastacılıkta da çok yetenekli olduğunu keşfetti. İtalya'ya giderek 'İtalian Food Academy' den pastacılık ve çikolata yapımı üzerine yine farklı workshop eğitimleri alarak hünerlerini sergilemeye başladı.

EN KALİTELİ ÇİKOLATA
İki yıl önce oğlu Serkan'ın 1. yaş günü pastasını kendi elleriyle yapan, birbirinden şahane, temalı pastalar oluşturan Sarışık, son günlerde en çok aldığı siparişlerden birisinin de 'Yılbaşı hindisi' şeklindeki pasta olduğunu söylüyor. Yaptığı hiçbir pastanın normal standart görsellikte olmamasına özen gösterdiğini ifade eden Sarışık, iç malzemelerinde de işlem görmemiş şeker ve en kaliteli çikolata markasını kullandığını belirtiyor.

ZAHİDE ÖZDEMİR - SUDİE ÖĞÜTLÜ

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.