KAF-KAF'A TANIDIK RAKİPLER

EuroCup'ta tur atlayıp M Grubu'na kalan Pınar Karşıyaka'nın ilk 2 rakibi Beşiktaş ve 2 yıl önce eleyip EuroChallenge 'Dörtlü Finali'ne kaldığımız Fransa'nın Paris Levallois takımı oldu

EuroCup F Grubu'nun son maçında Lokomotiv Kuban'a İzmir'de mağlup olarak grubu 3. sırada tamamlayan Pınar Karşıyaka, M Grubu'nda eşleştiği takımları yakından tanıyor. Yeşil-kırmızılıların ilk iki rakibi Beşiktaş İntegral Forex ile Fransa'nın Paris Levallois takımları oldu. Beşiktaş'la aynı grupta yer alıp yorucu deplasman yolculuğu yapmaktan kurtulan Kaf-Kaf'ın diğer rakibi ise 2 sezon önce EuroChallenge 'Dörtlü Finali'ne kalabilmek için Play-Off oynadığı Paris Levallois oldu. Kaf-Kaf, Fransız rakibine ilk maçta İzmir'de yenilmiş ancak deplasmandaki ikinci maçı kazanarak durumu 1-1'e getirip İzmir'de rakibini bir kez daha mağlup ederek 2-1'le 'Dörtlü Final' biletini kapmıştı. Pınar Karşıyaka Başantrenörü Ufuk Sarıca, bundan sonraki hedeflerinin, yeni oluşacak gruptan çıkmak olduğunu söyleyerek, "Dönem dönem benim oyunculuğumda da böyle iki Türk ekibinin eşleşmesi olmuştu. Bence değişen bir şey olmayacak. Bizim için deplasman şartları biraz daha rahat olacak. Onlara da başarılar diliyorum. Galatasaray Liv Hospital'ın da grubumuzda olma ihtimali var. Umarım ilk 2'de Türk ekipleri olur" diye konuştu. Yeşil-kırmızılı ekibin son rakibi THY Avrupa Ligi D Grubu'nu 5. sırada tamamlayacak ekip olacak. Bu takım, Galatasaray Liv Hospital, İspanya'dan Valencia veya Litvanya'dan Neptunas olacak" dedi.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.