ALTAY'A FENER MODELİ

Kulübün kurtuluşunu şirketleşmede bulan başkanlar zirvesi Fenerbahçe'nin şirket modeli üzerinde fikir birliğine vardı

Şirketin şahısa değil, camiaya bağlı bir yapıda olacağını söyleyen başkanlar, bu iş için üç kişilik komite oluşturdu
Spor Toto 2. Lig'de sonuncu olarak bitime iki hafta kala küme düşen ve kurtuluş için şirketleşme kararı alan Altay'da kurmaylar, Fenerbahçe'yi örnek alacak. 29 Nisan'da yapılacak olağanüstü kongre öncesinde ikinci kez toplanan ve yaklaşık 2.5 saat süren başkanlar zirvesinde Fenerbahçe'nin şirketleşme modeli üzerinde fikir birliğine varıldığı öğrenildi. Zirveye mevcut başkan Aslan Savaşan ile eski başkanlardan Mahmut Özgener, Nafiz Zorlu, Ahmet Taşpınar, Mehmet Erdoğan, Melih Tunç Tandoğan, Sabri Sevenoğlu, Ömer Hızlıok ve Niyazi Konuşmaz, Altay Vakfı Başkanı Cihangir Marmara ve Yüksek Divan Kurulu Başkanı Erdoğan Tözge katıldı.
Tözge, üç kişilik komitenin hemen şirketleşme konusunda çalışmalara başlayacağını belirterek, "Öncelikle 29 Nisan'daki kongre için geçici bir yönetim şart. Pazartesi günü 11 kişi arasından bir başkan ve yönetim oluşturacağız. Şirketleşme konusunda eski başkanlar Mahmut Özgener, Nafiz Zorlu ve Melih Tunç Tandoğan şirketleşme modeli üzerinde gerekli altyapıyı hazırlayacak. Özellikle şunu söylemek lazım. Şirket, sadece Altay kulübünün sahibi olduğu bir marka olacak. Hiçbir özel şahsa ait olmayacak" dedi. MEHMET DEMİRPOLAT

Nasıl bir şirket modeli geliyor?
F.Bahçe şirketleşme modeli konusuna açıklık getiren Altay yöneticisi Mehmet Dülgerkaraoğlanoğlu, hazırlanacak projeye göre kurumsallaşma, markalaşma, sponsorluk, büyük çoğunluğu kulübe ait olan tahvil senetleri ve hisse senetlerinin belli oranının halka arzı üzerinde durulduğunu açıkladı. Özel şahsa ait ticari bir şirket olmayacağının altını çizen Mehmet Dülgerkaraoğlanoğlu, "Bu şirketleşmeye göre, kulüp alınıp, satılacak şekilde bir ticari meta olmayacak" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.