KARADENIZ ÇALIMI

Karşıyaka’nın imzaya beklediği Gökhan Karadeniz dün ani bir kararla rotayı sarı-kırmızılı kulübe kırdı. Gökhan’ı Trabzonspor’dan bonservisiyle alan Göz-Göz şampiyonluk hesaplarıyla kurduğu kadrosunu güçlendirmiş oldu

PTT 1. Lig'de iddalı bir kadro kuran Göztepe, transferde ezeli rakibi Karşıyaka'nın daha önce prensip anlaşmasına vardığı Gökhan Karadeniz'i sürpriz bir atakla dün gece kadrosuna kattı. Karşıyaka'nın bir süredir peşinde koştuğu ve anlaşarak dün imzaya beklediği Gökhan Karadeniz, menajeri kanalıyla önce Göz-Göz'ün CEO'su Barış Güçlü ile Güzelyalı'da masaya oturdu. Sarı-kırmızılılar, ezeli rekibi KSK'nin kiralık olarak kadrosuna katmaya çalıştığı Gökhan'ı Trabzonspor'dan borservisiyle istedi. Teklifi kabul gören Göz Göz, hem Karşıyaka'ya sezon öncesi transfer çalımı atarken hem de önemli bir oyuncusu bonservisiyle renklerine katmayı başardı. Göztepe'nin Karadeniz ekibine Gökhan için 400 bin euro ödeyeceği öğrenildi. Bu tranfser Karşıyaka cephesinde de soğuk duş etkisi yarattı. Her konuda anlaştığı oyuncuyu imza atması için kulübe bekleyen yeşil-kırmızılı yöneticiler gelen sürpriz haber karşısında şoke oldu. KSK Teknik Direktörü Cüneyt Dumlupınar, geçen sezon Kayserispor'da birlikte çalıştığı Trabzonspor'un Sportif Direktörü Süleyman Hurma'dan Gökhan Karadeniz için almıştı. Sürpriz manevraya Dumlupınar da tepki gösterdi. Bu arada stat sorunu yaşayan Göztepe, ilk maçını Elazığspor ile deplasmanda oynamak için Doğu eibi ile anlaşı. BURAK HAKERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.