KAPATIP, GİDELİM

Mali kriterler yüzünden ceza aldıklarını söyleyen Başkan Çetin Kayışlı, her kulübün borcunun olduğunu belirterek, “Borçlarımızı taksitlendirmemize rağmen verilen bu cezalar kıyımdır” dedi

Bucaspor Başkanı Çetin Kayışlı, federasyonun mali kriterleri yerine getirilmediği gerekçesiyle Ulusal Kulüp Lisansı vermemesi ve -3 puanla lige başlatması üzerine suskunluğunu bozdu. Gerekçeli yazının kulübe geldiğini belirten Kayışlı, "SGK, vergi, futbolcu alacakları ve personel borçları yüzünden puan silindiği belirtiliyor. Biz SGK ve vergi borçlarımızı yapılandırdık. Diğer borçlar her kulüpte var. Bu şartlarda federasyonun hiç bir kulübe lisans vermemesi gerekiyor. Bunun adı kıyımdır. Biz itirazımızı yaptık" dedi. Süper Lig, PTT 1. Lig ve 2. Lig gelirlerinin aynı oranda olmadığını, asıl adaletsizliğin burada başladığını belirten Kayışlı, "Bizim bu sezonki gelirlerimiz giderlerimizi karşılamıyor. Federasyon ceza vereceğine önce bunları düzeltsin. Bize resmen kapınıza kilit vurun, gidin diyor. Ancak bu sıkıntılar Süper Lig'den geliyor. Geçmişte hiçbir yönetici bu sorunlarla uğraşmadı. Herşeyin üstü örtbas edildi. Biz bu sorunları bilerek göreve geldik. Zamanla da çözeceğiz." Kayışlı, terör olaylarının olduğu yerde maçın oynatıldığını ve federasyonu kınadıklarını sözlerine ekledi. ŞERAFETTİN ÇIRACI

Panik havada başladı
Sezona deplasmanda Diyarbakır ekibi Amedspor'a 3-1 yenilerek başlayan Bucaspor'da teknik direktör Levent Eriş, çok önemli açıklamalarda bulundu. Son günlerde artan terör olaylarının ardından Diyarbakır'da yaşanan çatışmaların oyuncularını etkilediğini belirten Eriş, "Uçak Diyarbakır'a inişi sırasında panik başladı. F-16'ların uçtuğu bir ortamda yarım saat rötarla indik. Havaalanından otele, otelden stada belediye otobüsünde zırhlı araçlar eşliğinde gittik. Statta provakosyon ve hakeme baskı vardı. Yaşadıklarımız maçın önüne geçti. 18 yaşındaki oyuncuma ne anlatacağımı bilemedim. Yaşadıklarımız masal değil gerçek" dedi.

"Kazanın diyemedim"

Eriş, Amedspor karşısında ilk yarıda iyi mücadele ettiklerini ancak ikinci yarıya bunu taşıyamadıklarını belirterek, "Böyle bir ortamda oyuncularıma maçı kazanın diyemedim. Önce can güvenliği sağlanmalıydı. Oyuncularımın korkmadığını söyleyebilir miyiz?. Bir çok futbolcumuz topa bile dokunamadı. Ben bu şartlarda maçın teknik analizini nasıl yapayım. Maçın yorumu bence yaşananlardı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.