HEDEFE BiRLiKTE KOŞACAĞIZ

Folkart’ın, İzmir’in iki yakasını birleştiren anlaşması, dün KSK ve Göztepe tarafından imzalanırken, rekabetin yanında ebedi dostluğa vurgu yapıldı. Birlikten güç doğdu

İzmir, terör yüzünden sıkıntılı günler yaşayan Türkiye'ye, spor temasıyla "birlik mesajı" gönderdi. Kentin inşaat devi Folkart'ın reklam sponsorluğu, ezeli rakipleri bir araya getirdi. Göztepe ve Karşıyaka, dün imzalanan anlaşmayla formalarında bu sezon aynı reklamı taşıyacak ve Süper Lig'e Folkart markasının verdiği destekle koşacak. Folkart, iki kulüp ile 550'şer bin liralık reklam anlaşması imzaladı. Folkart, iki kulübe ilk 6'ya kalmaları halinde 150'şer, Süper Lig'e çıkmaları halinde 100'er bin lira daha ödeyecek.
Bu bir birlik mesajı
Folkart Towers'ta düzenlenen, Göztepe Başkanı Mehmet Sepil ve KSK Başkanı Ali Erten'in de katıldığı imza töreninde konuşan Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, KSK ve Göztepe'nin ortak çıkarlarda el ele verişinin, ülkeye örnek olması gerektiğini, anlaşmanın sadece ekonomik destek değil, "birlik mesajı" olduğunu söyledi. Sancak, spor kulüplerinin verdiği mesajın halk için önemli olduğuna dikkat çekti, İzmir'de para kazanan tüm şirketleri bu birlikteliğe ve dostluk mesajına katkı koymaya çağırdı.
Saha dışında el eleyiz
KSK Başkanı Ali Erten, "Ülkemizin içinde bulunduğu ortamda birlik mesajları çok önemli. Biz rekabeti saha içinde yaşayacağız ve saha dışında birlikte olacağız" diye konuştu. Ne yaparlarsa yapsınlar Göztepe ve İzmir adına yaptıklarını ifade eden sarı-kırmızılı kulüp Başkanı Mehmet Sepil, "Benim için gögüs reklamı çok hassas bir konuydu. Biz Türkiye'nin iki köklü kulübüyüz. İkimizin de göğsünde, İzmir'in markası olan Folkart ismini taşıması İzmir'in birlikteliği için çok önemli. Birlikte hareket edersek sıkıntıları azaltırız" ifadelerini kullandı.  GÖRKEM TÜRKYILMAZ Derbi yarı yarıya İki buçuk yıllık aradan sonra Kasım ayında oynanacak Karşıyaka- Göztepe derbisi öncesi, kulüp başkanları stadın dolması için ellerinden geleni yapacaklarını belirtti. İlk maçta ev sahibi konumunda olan Karşıyaka Başkanı Ali Erten, "Gönül isterki maçı 60-70 bine oynayalım. Ancak Passolig'de iki kulübümüzde arzu edilen sayıda değil. Atatürk Stadı hepimize yeter. Tribün paylaşımında sıkıntı yaşayacağımızı sanmıyorum" dedi. Göztepe Başkanı Mehmet Sepil'de, "O maçı izlemek isteyen herkesin o maça gelmesi için elimizden geleni yapacağız. Bu sezon oynanan iki maçtada iki takım taraftarından kimler izlemek istiyorsa maça gelebilmeli. Sıkıntı olacağını zannetmiyorum" şeklinde konuştu.
Sancak tribünde olacak
Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, İzmir'deki kulüplere ellerinden geldiği kadar yardımcı olduklarını belirtirken, "Kulüplerimizin maçlarına gelerek destek olmaya çalışacağım. Pazar günü Manisa'da oynanacak Göztepe-Giresunspor maçında stattaki yerimi alacağım. Dostlarımla bu maça gideceğim. İzmirli herkes maça gelip takımlarına destek olmalı. İzmir'de 7 takım var. Bu bir dezavantaj gibi gözüküyor. Bizim gibi şirketler de kulüplerimize sahip çıkmalıdır." dedi.
Stadımıza kavuşacağız
Göztepe Başkanı Mehmet Sepil, Gürsel Aksel Stadı'nın yerine yapılacak yeni statla ilgili, "Gerekli yasal işlemlerin bitmesini bekliyoruz. Onlar tamamlandığında işlem başlayacak. Biz orasını altyapımızın için aktif kullanıyoruz. Şuan bir işlem yapılmıyor" ifadelerini kullandı. Karşıyaka Başkanı Ali Erten, "Bizim stat çevresinde binalarımız yıkıldı. Şimdi kazık çakma ve zemin etüdü çalışmaları yapılıyor. Belediyemizden gelecek ay başında gerekli izinler çıkacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.