Göztepe'den skandal tweet

PTT 1'inci Ligi'nin 2'nci yarısında inanılmaz bir düşüş içine giren Göztepe kendisini yaktığı gibi, ezeli rakibi Karşıyaka'nın umutlarına da darbe vurdu

Karşıyaka'nın düşme potasındaki rakipleriyle oynadığı tüm maçlarda puan kaybeden sarı kırmızılı ekip, bu periyotta sadece hemşehrisi Karşıyaka'yı yenebildi. Ateş çemberindeki takımlardan Denizlispor'a İzmir'de, Kayseri Erciyesspor'a ise deplasmanda 1-0'lık skorlarla yenilen Göztepe, Şanlıurfaspor'la evinde 1-1 berabere kalırken, İzmir derbisinde Karşıyaka'yı 2-0 mağlup etti.

Pazar günü Balıkesirspor'u 1-0 mağlup ederek 26 puana ulaşan Karşıyaka, Göztepe'nin pazartesi akşamı deplasmanda 1461 ile oynadığı 31'inci haftanın kapanış maçının sonucunu umutla bekledi. Sarı kırmızılı ekip sahadan 2-0 yenik ayrılırken bu sonuçla 34 puana ulaşan ve son 3 haftaya girerken Karşıyaka'yla puan farkını 5'ten 8'e çıkaran 1461 Trabzon, büyük ölçüde rahatladı. Göztepe, düşme hattındaki takımlara 11 puan kaptırarak hem kendisinin play off hayallerini tüketti, hem de ezeli rakibinin kurtuluş umutlarını baltalamış oldu.

SKANDAL TWEET
Göztepe'nin resmi twitter hesabı, 1461 Trabzon karşılaşmasından sonra sonucu, "Maç sonucu 1461 Trabzon 2-0 Karşıyaka" şeklinde paylaştı. Sosyal medyada anında büyük tepki çeken tweet, kısa süre içinde kulübün resmi adresinin paylaşımlarından kaldırıldı. Hatalı paylaşımı bir kulüp çalışanının yanlışlıkla yaptığı iddia edildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.