HAZIRLIKSIZ YAKALANDIK

“Son penaltıyla Süper Lig’e çıktık. Kriz masası oluşturduk. Bana göre kısa sürede büyük işler başardık. Her şey çok daha güzel olacak”

Göztepe Başkanı Mehmet Sepil Avusturya kampında Yeni Asır'a önemli açıklamalarda bulundu. TFF 1. Lig'den Play-Off finalinde son penaltı atışıyla Süper Lig'e çıktıklarını hatırlatan Başkan Sepil, kısa sürede önemli işler yaparak zaman kaybını telafi etmeye çalıştıklarını söyledi. Süper Lig için hazırlıksız yakalandıklarını belirten Sepil, "Hemen bir kriz masası oluşturduk. Hocamız ve scout ekibimizle ben ve yönetici arkadaşlarım gece gündüz demeden çalıştık. Avukatım ve holdingten üç kişi de kontratları yapmak için İzmir'e yerleşti. Tüm transferlerle bizzat ilgilendim. Yabancı menajerlerle bile ben yazışıyorum. Hayatımın son iki ayını işlerimi de kenara bırakarak Göztepe'ye ayırdım. Büyük ihtimalle bu tempo 3-4 ay daha aynı şekilde devam edecek. Benim de tecrübe kazandım. İşin içine girmek çok önemli. İyi işler yaptığımızı düşünüyorum. A takımı kurarken altyapımız için Torbalı'daki 8 sahalı tesis için önemli adımlar attık. Şunu söylemem gerekir ki her şey çok daha güzel olacak" dedi.

"Her an bitebilir"

Göztepe'nin transfer listesindeki 1 numaralı kaleci adayı Beto ilgili Sepil, "Biz Beto ile anlaştık. Bir pürüz yok. Ama kulübü bir tane kaleci almadan onu göndermek istemiyor. Sabırla bekliyouz. Ancak Beto'nun yeri garanti diye de görmüyoruz. Beto gelir, Günay'la diğer kalecilerle rekabet eder. Ama Beto gibi bir ismin gelmesi diğer kalecilere de faydalı olacak. Beto olmazsa alternatiflerimiz de var. Fenerbahçe maçına Günay'la da çıkarsak, dünyanın sonu olmaz" dedi.

Statta pürüz yok

Göztepe Başkanı Mehmet Sepi, Gürsel Aksel Tesisleri'nin yerine inşa edilecek 20 bin 35 kişi kapasiteli yeni statla ilgili imar plan değişikliğine Şehir Plancıları Odası İzmir Şubesi'nin yaptığı itirazla ilgili sorunun aşıldığını belirtti. Sepil, "Stat inşaatına başlıyoruz. Ankara'da, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ile Gençlik ve Spor Bakanlığı yetkilileriyle görüşmeler yaptık. Şehir Plancıları Odası da toplantıda yer aldı. Uzlaşma kültürünü hayata geçirdik. Sadece plan notlarında bir takım değişikliğe gittik. En kısa sürede temel atılacak. Stadımıza geçtikten sonra büyük mesafeler kat edeceğiz.
Kendi mabedimizde oynayacağımız günü iple çekiyoruz" dedi.

Gençler ışık saçıyor

Göztepe'nin Avusturya kampına katılan genç oyuncular Hakan Sepil ve Gökay Eser ışık saçıyor. Antremanlarda teknik direktör Tamer Tuna'nın direktiflerini harfiyen yerine getirirken hırslı futbollarıyla da olumlu mesajlar veriyorlar. Teknik direktör Tamer Tuna'dan tam not alan Hakan ve Gökay, Göztepe formasına talip olduklarını ve çok çalışmak zorunda olduklarını bildiklerini söylediler.

Doğanay kampta

Öte yandan Göztepe'nin Gaziantepspor'dan kadrosuna dahil ettiği 21 yaşındaki orta saha oyuncusu Doğanay Kılıç, Avusturya kampına katılmadı. Kampa 5 gün geç katılan oyuncunun İzmir'de özel olarak çalıştığı bildirildi.

Sıra geldi savunmaya

Gençlerbirliği'nden Selçuk, Galatasaray'dan Sabri, Başakşehir'den Rotman, Beşiktaş'tan Enes, Gaziantepspor'dan Doğanay ve Ghilas, Kasımpaşa'dan Andre Castro, Maccabi Tel Aviv'den Scarione, Newcastle'dan Gouffran, Lorient'ten Peybernes ile Bastia'dan Ngando'yu kadrosuna katan Göztepe şimdi de ağırlığını sol bek ve kaleci mevkilerine verdi. İzmir ekibinin sol bek listesinde Malmö'den Yotuh ve G.Saray'ın kadrosunda düşünmediği Hakan Balta yer alıyor. Yotun için borservis pazarlığı sürüyor. Hakan Balta'nın ise sözleşmesi el yakıyor. Yıllık 1 milyon 250 Euro sözleşmesi bulunan Balta'ya Göz-Göz teklifini yaptı ve yanıt bekliyor. Kaleci için ilk sırada Beto yer alıyor.
Alternatif olarak Talavera ve Rafael Cabral buluyor.

BURAK HAKERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.