Akigo’da Avrupa telaşı

Süper Lig’de mütevazı bütçeyle kalıcı olmayı başaran ilçe takımı Akhisarspor, Avrupa Ligi J Grubu’nda Rusya ekibi Krasnodar’la yarın oynayacağı mücadele öncesinde büyük heyecan yaşıyor

Süper Lig ekiplerinden Akhisarspor, Ziraat Türkiye Kupası ve Süper Kupa başarılarının ardından macerasını UEFA Avrupa Ligi'yle uluslararası arenaya taşımaya hazırlanıyor. Liglerde 2007-2008 sezonun bitiminde 3. Lig'den 2. Lig'e yükselen Akhisarspor, 2009-2010 sezonunda ise 1. Lig vizesi aldı. 2011-2012 sezonunda Süper Lig'e çıkmayı başaran yeşilsiyahlı takım, 2012-2013'ten bu yana mütevazı bütçelerle Süper Lig'deki mücadelesini sürdürüyor.

'OLAĞAN DIŞI BİR ŞEY'

Geçen sezon Ziraat Türkiye Kupası finalinde Fenerbahçe'yi yenerek kupaya uzanan Ege temsilcisi, bu yıl başında da Galatasaray'ı mağlup etti ve Süper Kupa'yı kazandı. Türkiye Kupası'nı kazanarak doğrudan UEFA Avrupa Ligi gruplarına katılma hakkı elde eden Akigolar, J Grubu'nda yarın Krasnodar'ı ağırlayacak ve bu maçla ilçe halkına yeni bir heyecan yaşatacak. Akhisar Belediye Başkanı Salih Hızlı, Akhisarspor'un ilçenin en önemli markalarından bir tanesi olduğunu söyledi. Akhisarspor'un yakaladığı başarıyla olağan dışı bir şeyle karşı karşıya bulunduklarının farkında olduklarını kaydeden Hızlı, "Bu şehrin kültürü bunu hak ediyor. Burada özel bir çalışma var, özel bir ekibin bu zenginliği fark edip bunu sportif başarıya dönüştürmesi gibi bir şeyle karşı karşıyayız. Bu çok model ve örnek bir çalışma" dedi.

ÜMİT YÖNEY

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.