Zirvenin kralı Başakşehir

Süper Lig’in ikinci yarısında çıktığı 7 maçta 6 galibiyet, 1 beraberlik alan lider Başakşehir, şampiyonluk yolunda emin adımlarla ilerliyor.

Spor Toto Süper Lig'de deplasmanda Malatyaspor'u 2-0 mağlup eden Medipol Başakşehir, puanını 54'e yükselterek zirvedeki yerini sağlamlaştırdı. Bunun yanında turuncu-lacivertlilerin şampiyonluktaki en büyük rakibi olan Galatasaray'ın Erzurum'da 2 puan bırakması puan farkının 8'e çıkmasını ve Avcı'nın takımının ilerleyen haftalar için büyük bir avantajı eline geçirmesini sağladı.
İKİNCİ YARIDA 19 PUAN
Geride kalan 24 haftada sadece 2 mağlubiyeti bulunan ve bu yenilgileri ilk yarıda oynanan maçlarda alan Başakşehir, ligin ikinci yarısında
da adeta fırtına gibi esiyor. İstanbul temsilcisi oynadığı 7 maçta 6 galibiyet, 1 beraberlik alarak topladığı 19 puanla ligin
olduğu gibi ikinci yarının da lideri olmayı başardı.
GALATASARAY İKİNCİ
Bu süreçte rakip ağlara 16 gol bırakan Başakşehir, kalesinde ise sadece 3 gol gördü. Galatasaray ise söz konusu süreçte 5 galibiyet, 2 beraberlik alarak 17 puan topladı. Rizespor da 5 galibiyet, 1 beraberlik,1 yenilgi alarak ikinci devrede en iyi performans gösteren takımlar arasında yer alıyor.
DEPLASMANDA 1 NUMARA
Başakşehir 13 deplasman maçından 9 galibiyet, 3 beraberlik ve 1 yenilgiyle 30 puan çıkartırken en yakın rakibi Beşiktaş'a 10 puan fark attı. Başakşehir, dış sahadaki son yenilgisini ligin henüz 2. haftasında 2-1 ile Kasımpaşa'dan almıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.