Akhisarspor ilki başarmaya çalışacak

Spor Toto Süper Lig'de 27 sezondur son 8 haftaya düşme hattında son sırada giren takımlar sezon bitiminde küme düştü.

Bu sezon 21 puanla puan tablosunda son sıra olan 18'inci basamağa demir atan Akhisarspor, ligde kalırsa yıllar sonra bir ilki başaracak.
Ligde 1990-91'de Karşıyaka, 1991-92'de Samsunspor, 1992-93'de Konyaspor, 1993-94 sezonunda Karabükspor, 1994-95'te Adana Demirspor, 1995-96'da Eskişehirspor, 1996-97'de Zeytinburnu, 1997-98'de Vanspor, 1998-99'da yine Karabükspor, 1999-2000'de tekrar Vanspor, 2000-01'de Siirt Jetpa, 2001-02'de Yimpaş Yozgatspor, 2002-03'te Kocaelispor, 2003-04'te Elazığspor, 2004-05'te Akçaabat Sebatspor, son 8 haftaya düşme hattında son sırada girip sezon sonu kurtulamadı.
2005-06'da Diyarbakırspor, 2006-07'de Sakaryaspor, 2007-08'de Kasımpaşa, 2008-09'da Hacettepe, 2009-10'da Ankaraspor, 2010-11'de Kasımpaşa, 2012-13 ve 2015-16 sezonlarında Mersin İdmanyurdu, 2013-14'te Kayserispor, 2014-15'te Balıkesirspor, 2016-17'de Adanaspor ve geçen sezon yine Karabükspor, son 8 maça 18'inci basamakta girip küme düşen takımlar oldu. Süper Lig'de 7'nci ve tarihinin en kötü sezonunda kümede kalma mücadelesi veren Akhisarspor, kalan haftalarda zoru başarmaya çalışacak. Önünde zorlu maçları bulunan Akhisarspor, son 8 haftada düşme hattındaki direkt rakipleri olan Göztepe, BŞB Erzurumspor ve Bursaspor'la deplasmanda karşılaşacak. Akhisarspor küme düşerse tarihinde ilki yaşayacak.

DHA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.