Pınar Karşıyaka'nın kupada rakibi Türk Telekom

Pınar Karşıyaka'nın Solgar Vitamin Türkiye Kupası'nda rakibi belli oldu. İstanbul'daki kura çekiminde yeşil-kırmızılılar çeyrek finalde Türk Telekom'la eşleşti.

ING Basketbol Süper Ligi'nde deplasmanda Arel Üniversitesi Büyükçekmece Basketbol deplasmanından 56-99'luk galibiyetle ayrılan Pınar Karşıyaka'nın Solgar Vitamin Türkiye Kupası'nda rakibi belli oldu. İstanbul'daki kura çekiminde yeşil-kırmızılılar çeyrek finalde Türk Telekom'la eşleşti. 11-12 Şubat 2020 tarihleri arasında tek maç üzerinden oynanacak çeyrek final müsabakalarının ardından, yarı finalist ekipler Dörtlü Final organizasyonu için Ankara'da bir araya gelecek. Karşıyaka, Ankara'da Türk Telekomu elediği takdirde yarı finalde Fenerbahçe Beko - Teksüt Bandırma galibiyle eşleşecek.
SARICA'DAN DEĞERLENDİRME
Arel Üniversitesi Büyükçekmece Basketbol'u yenerek zirve iddiasını sürdüren yeşil-kırmızılılarda başantrenör Ufuk Sarıca, değerli bir galibiyet aldıklarını söyledi.

Sarıca, "Rakibimizin durumu ve eksiklerinden ötürü çok iyi bir maç olduğunu söyleyemeyeceğim ama biz kendi oyunumuzu oynadık, kendi formumuzu koruyacak şekilde oynayarak iddiamızı sürdürdük. Rakiplerimizin kaybettiği bir haftada avantaj elde ettiğimizi düşünüyorum. Bu maçta oyuncularımızı fazlasıyla kullanma şansı bulduk. Şimdi artık yarın gideceğimiz ve Rusya'da oynayacağımız bir Enisey Krasnoyarsk maçı var, o maçın hazırlıklarına başlayacağız" dedi.

DHA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.