Karşıyaka bu kez başaracak

Oynadığı son 5 Play-Off’tan eli boş dönen Kaf-Kaf, 21 sene sonra şampiyonluk yaşamak için kenetlendi.

TFF 3. Lig 2. Grup'ta son hafta öncesi şampiyonluk hedefini ıskalayıp 4 yıl sonra ilk kez Play-Off'a kalan Karşıyaka, final kabusunu bu kez aşmaya çalışacak. Karşıyaka, 2001-2002 sezonunda finale yükselen yeşil-kırmızılı ekip Adana Demir'e yenildi. Sonraki sezon direkt 1. Lig'e çıkan Kaf-Kaf, 13 sezon kaldığı bu ligde 2 kez Play-Off oynamasına rağmen Süper Lig'in kapısından döndü. Yıllarca çıkamadığı 1. Lig'den 2016'da, 2. Lig'den 2018'de küme düşen Karşıyaka, 2018- 2019 sezonunda ilk kez yer aldığı 3. Lig'de yarı finalde Vanspor'a diş geçiremedi. Aynı kadroyla Covid-19 pandemisinin yaşandığı 2019-2020'da da Play-Off'a adını yazdıran Kaf-Kaf, finalde Turgutluspor'a kaybetti.
DÖRT RAKİBİNİ ELEMESİ GEREKECEK
TFF 3. Lig'den 6 yıldır kurtulamayan Karşıyaka'nın Play-Off etabında işi bu sezon değişen statüyle daha da zorlaştı. Grubunu üçüncü sırada bitirmesi kesin olan yeşil-kırmızılıların 2. Lig hedefi için toplam 6 maça çıkıp 4 rakibini birden elemesi gerekecek. Karşıyaka'nın ev sahibi olacağı ilk tur tek maç, bu turu geçerse rövanşın yeşil-kırmızılıların ev sahipliğinde yapılacağı ikinci tur 2 maç, Kaf-Kaf'ın saha dezavantajıyla çıkacağı grup finali de 2 maç üzerinden oynanacak. Final ise tarafsız sahada 1. Grup'tan gelecek takımla tek maç üzerinden olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.