KSK’ye dev destek

KSK'nin taraftarlar için ilk arzını Dünya Karşıyakalılar Gününde yaptığı Karşıyaka Token'ı büyük ilgi gördü. Blockchain dünyasında bir ilk olma özelliği taşıyan Karşıyaka Token'ı 12 iş gününde 3 milyon lira değerinde satıldı. Taraftarların büyük ilgisi yönetimi mutlu ederken 2. arz için çalışmalar başladı. hızlandırıldı. Karşıyaka Token aynı zamanda bu özelliği ile alışverişlerde kullanılan dünyadaki ilk taraftar token projesi özelliğini aldı.
ÖZEL FIRSATLARI OLACAK
Başkan Turgay Büyükkarcı, son yıllarda dünyaca ünlü çok sayıda spor kulübünün hayata geçirdiği blockchain iş birliklerinin kulüpler için alternatif bir gelir modeli sunduğunu aynı zamanda taraftarlık deneyimini de farklı bir boyuta taşıdığını belirtti. Büyükkarcı, "KSK ve Bitci Teknoloji arasında gerçekleştirilen iş birliği birçok konuda benzerlerinden ayrışıyor.
BÜYÜK KATKI SAĞLAYACAK
Taraftarlara sadece Karşıyaka Token ile taraftar ürünlerini alabilecek ve ayrıca antrenman izleme, sporcular ile tanışma gibi bazı özel etkinliklere katılma şansı bulacak. Gözbebeğimiz altyapı için yapılan kampanyalara Karşıyaka Token ile desteğini sağlayan taraftarlarımız, kulübe katkılarını çok daha fazla yapmış olacak. 12 günde taraftarlarımızın ve camiamızın eksilmeyen katkıları için teşekkür ederiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.