Tarihin en iyi üçüncü serisi

Antalyaspor yenilgisi ile 27 maçlık serisisi son bulan Trabzon, kulüp tarihindeki en iyi üçüncü yenilmezlik serisini Abdullah Avcı ile elde etti.

Antalyaspor'a 2-1 mağlup olarak 27 maçlık yenilmezlik serisi son bulan Trabzonspor, kulüp tarihinde bu alanda üçüncü en başarılı dönemi teknik direktör Abdullah Avcı ile yaşadı. Karadeniz ekibi, 1978-79 sezonunda 29 maçlık, 1983-84'de ise 28 maçlık yenilmezlik serisi yakalamıştı. Avcı yönetiminde 27 karşılaşmada 16 galibiyet, 11 beraberlik alan bordo-mavililer, ligde mücadele ettiği 48 sezonda en uzun üçüncü seriyi yakaladı. Trabzonspor tarihinin en uzun üçüncü yenilmezlik serisi 278 gün sürdü. Karadeniz ekibi, son 26 sezonda de en başarılı dönemi yaşadı. Trabzonspor, 1994-1995 sezonunda 12, 1995- 96 sezonunda 14 karşılaşma olmak üzere arta arda 26 maçlık yenilmezlik serisini Abdullah Avcı yönetiminde geride bıraktı.

SAVUNMAYA SAMET HAMLESİ
Geçtiğimiz gün kanat oyuncusu Jean Evrard Kouassi ile 3.5 yıllık sözleşme imzalayan Trabzonspor, stoper hattını da güçlendirmek için Adana Demirspor'un 27 yaşındaki stoperi Samet Akaydın için transfer çalışmalarını başlattı. Bu sezon forma giydiği 11 karşılamada da ilk 11'de görev alan Samet için Akdeniz ekibinin kapısını çalacak olan Trabzon transferle hem stoper bölgesindeki oyuncu havuzunu genişletmek hem de düşecek yabancı kuralı için avantaj sağlamayı hedefliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.